niedziela, 15 lipca 2012

Stephenie Meyer wyjaśnia imię Renesmee


Stephenie Meyer, autorka „Zmierzchu” wie, że nawet jej najbardziej zagorzali fani nie zawsze byli zadowoleni z Renesmee. Nie chodzi oczywiście o postać – pół wampir, pół człowiek, dziecko Edwarda i Belli, które znajduje się w samym centrum dramatu w Breaking Dawn 2″ – ale o same imię. „Byłam zagubiona w świecie baśni”, powiedziała EW wkrótce po panelu Breaking Dawn Part 2.
„Jestem kimś, kto mocno wierzy w rzeczywistość z nazwami prawdziwych dzieci. Czy staną się one prawnikami czy kimś innym w dużej mierze ma związek z imieniem, które otrzymali. Myślę, że trzeba być odpowiedzialnym w nadawaniu imion swoim dzieciom. Nigdy bym w rzeczywistości nie nazwała dziecka Renesmee”. 
Meyer podkreśliła, że dziecko Edwarda i Belli nie może mieć zwyczajnego imienia. „Nie mogłam nazwać tego dziecka Lindsay. Musiałam wybrać imię, które było całkowicie i zupełnie wyjątkowe, które otwierało drzwi do kłopotliwych pytań”. Roześmiała się. „Wybrałam to imię i zostałam nękana kłopotliwymi pytaniami!”.
Źródło: twilightinpolish.ning.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...