środa, 29 sierpnia 2012

Wywiad: Kristen Stewart jest uzależniona od adrenaliny


Bardzo dobry wywiad, który wiele wyjaśnia.
"Little White Lies"

Kristen Stewart udzieliła wywiadu dla magazynu "Little White Lies", w którym powiedziała o swoim uzależnieniu od adrenaliny.

Podczas zdjęć do "Królewny Śnieżki i Łowcy" była przerażona, kiedy miała jechać konno. Jednak przełamała swój strach:

Uwielbiam się bać. Lubię tracić kontrolę - powiedziała aktorka.
Uzależnienie od adrenaliny


Wywiad odbył się w trakcie drugiego tygodnia festiwalu w Cannes. Jednak jest wart uwagi z innego powodu. Kristen nie była pytana o Roberta Pattinsona, "Zmierzch" czy nagie sceny w nowym filmie. Mówiła o  swojej działalności charytatywnej oraz o tym jak bardzo poświęca się pracy:



Powinnam pracować. Nie chcę brać sobie przerwy. To zabawne, na planie nie muszę chodzić do łazienki. Nic się ze mną nie dzieje. Mam się cudownie dobrze, gotowa do pracy. Nie jestem głodna. Dosłownie nie jestem nawet we własnym ciele. Kończą ujęcie i wysyłają mnie z powrotem do mojej przyczepy i ku*** rozpadam się na kawałeczki. Nagle zdaje sobie sprawę, że chciało mi się sikać już od 6 godzin. I że umieram z głodu - powiedziała Kristen.

Dlaczego została aktorką?


Kristen mówiła też o odpowiedzialności i chęci zarabiania na siebie. Wyrastała w środowisku filmowców:

Najpierw, powodem dla którego zaczęłam to robić, było dosłownie, to, że chciałam mieć pracę. Moi rodzice są w ekipie - moja mama pisze scenariusze; mój tata jest AD - Zawsze byłam wpatrzona w nich jak w obrazek, ja naprawdę całkowicie uwielbiam filmy. Więc na początku, chciałam tylko odpowiedzialności. Chciałam, żeby dorośli ze mną rozmawiali. Chciałam mieć swój wkład w coś.

Pierwsza rola


Jej pierwszym filmem był "Speak". Zagrała w nim gwałconą dziewczynkę, a miała wtedy zaledwie 13 lat:
To bardzo na mnie wpłynęło. Nagle poczułam, że niektóre rzeczy mogłyby być naprawdę ważne i naprawdę pomogłyby ludziom - powiedziała.

Działalność charytatywna


Kristen nie chce być gwiazdką jednej roli, dlatego tak poświęca się pracy aktorskiej. Dodatkowo zajmuje się działalnością charytatywną:
Teraz chcę otworzyć 2 domy pomocy, jeden w New Orleans i jeden w LA. I chcę zrobić materiał dokumentalny, dlaczego to jest takie ważne. Chcę to dobrze zrobić. W tej chwili, po prostu to czuję.

Jaka ona jest?

Gwiazda filmu "Królewna Śnieżka i Łowca" mówiła, że lubi przekraczać granice. Jest uzależniona od silnych emocji, ciągłych doznań. Jednocześnie nie zapomina o tym, by pomagać potrzebującym.

To bardzo dobry wywiad, który wiele wnosi do wizerunku gwiazdy. Cieszymy się, że tym razem nie było mowy o ostatnich wydarzeniach i romansach. Jednak pojawia się pytanie: czy to na pewno Rupert Sanders uwiódł aktorkę? Czy może to ona szukała dreszczyku emocji?

źródło







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...