piątek, 9 listopada 2012

Wywiad z Mackenzie Foy


Mackenzie Foy ujawniła już, że Robert Pattinson jest najfajniejszym filmowym tatą , ale wciąż nam ujawnia szczegóły związane z Breaking Dawn - Part 2. Podczas naszej rozmowy 12-latka, otwiera się i opowiada nam o jej pierwszych spotkaniach z Robem, Kristen i Taylorem. O jej najbardziej żenujących momentach i jej słoiku przekleństw. Oraz jej wielkiej miłości do zespołu One Direction.  
Nastolatek: Jak opisałabyś swoją postać, Renesmee? 
Mackenzie: Ona jest bardzo miła. Jest również nieśmiała. Jest pół wampirem więc rośnie bardzo szybko. Jednej godziny jest noworodkiem, a następnej już maluchem! To dziwne. Ona jest naprawdę urocza i bardzo, bardzo mądra.


Nastolatek: Nie wolno było ci czytać książek Zmierzchu, ale możesz oglądać filmy. Dlaczego tak jest?

Mackenzie: Po prostu nie jestem wystarczająco duża. Szanuje te ograniczenia. 
Nastolatki: Ale jesteś na tyle duża, aby zobaczyć filmy. Co o nich myślisz? 
Mackenzie: Tak. Są naprawdę niesamowite! Kocham je. 

Nastolatek: Jak to było po raz  gdy pierwszy raz spotkałaś Roba, Kristen i Taylora? 
Mackenzie: Pierwszy raz spotkałam Roba i Kristen, gdy byłam w przyczepie na próbnym makijażu i włosach do mojej postaci. Nie pamiętam. Myślę, że oni wtedy również przyszli na makijaż czy coś. A ja na krześle się do nich uśmiechnęłam i powiedziałam: "Cześć, jestem Mackenzie. Będę grać Renesmee" I potem trochę rozmawialiśmy. Taylora spotkałam już pierwszego dnia. Nagrywaliśmy wtedy scenę wpojenia. Uśmiechnęłam się, a on powiedział do mnie: "Cześć Nessie!" 

 
Nastolatek: Jaka była twoja ulubiona scena w filmie z Taylorem? 
Mackenzie: Miałam dużo zabawy przy kręceniu wszystkich scen, więc ciężko jest wybrać jeden. Ale jechanie na Jacobie wilku, rzeczywiście jest moją ulubioną sceną! Bardzo podobało mi się podobało. To było coś w rodzaju mechanicznego byka bez głowy. To wszystko było super, ale najlepsze było to, że... Taylora tam nie było!

Nastolatek:Trenujesz Tae Kwon Doe i Taylor również. Czy kiedykolwiek o tym mówiliście? 
Mackenzie: Rozmawialiśmy o tym. Powiedziałam mu, że mam niebieski pas, a teraz mam czarny pas Juniora. Robiliśmy pompki i czasem dla zabawy walczyliśmy.

Nastolatek: Czy to był konkurs? 
Mackenzie: Tak, to było naprawdę zabawne. Nie pamiętam, kto wygrał, ale pamiętam, ze zrobiliśmy ich wtedy naprawdę dużo! Byliśmy wykończeni...

Nastolatek:  Gra w piłkę nożną, ty też z nim grałaś? 
Mackenzie:  No cóż, próbowałam. Kopał piłkę naprawdę bardzo wysoko i daleko, zawsze gdy stałam na bramce, strzelał mi gole. Ja czasem nawet nie mogłam trafić w piłkę!

Nastolatek: Kiedy kamera była wyłączona to jakie były Twoje ulubione chwile z obsadą? 
Mackenzie: Chodziłam na spacery z Kristen. Było bardzo miło. Ja i Taylor graliśmy chyba we wszystkie możliwe gry planszowe i te gdzie można było się bawić na dworze. Pamiętam, że moja mama pokazała mu coś na jej iPhone, i często się z tego śmiali. A może ze mnie? Sama nie wiem. Ale zawsze było zabawnie.



Nastolatek: Robert powiedział, że masz dużo pieniędzy, oddanych za przekleństwa wokół ciebie ... 
Mackenzie: Cóż, już pierwszego dnia na planie zaczęłam słyszeć przekleństwa. I nie żartuje mówiąc, że aż uszy bolały od tych wszystkich okropnych słów! W końcu uznałam, że muszę coś z tym zrobić. I wpadłam na "Słoik Przekleństw" To jest po prostu mały słoik z naklejkami na nim.

Nastolatek: I po prostu powiedziałaś im, że mają ci płacić...? 
Mackenzie: Właściwie, wszyscy chcieli to zrobić, bo mają problem. Oni potrzebują pomocy. Nigdy w tak krótkim czasie nie słyszałam tylu przekleństw!

Nastolatek: Kto był największym winowajcą? 
Mackenzie:  Nie powiem! To moja słodka tajemnica...



Nastolatek: Był wywiad, w którym powiedziałaś, że chcesz być reżyserem. Jest to, nadal aktualne?  
Mackenzie: Oh tak!

Nastolatek: Jakie rodzaje filmów lubisz? 
Mackenzie: Naprawdę nie myślałam o tym. Chyba powiem, że wszystkie filmy.

Nastolatek: Powiedziałaś, że lubisz filmy akcji, więc może to? 
Mackenzie:  Yeah! Będę kręcić dużo filmów akcji!

Nastolatek: Czy masz jakieś żenujące momenty z planu? 
Mackenzie: Upadałam dużo. Pamiętam, potknięcia i upadki, ale robię to cały czas... Czasami kręciliśmy scenę, a tu nagle się potykam o własne nogi i upadam... Musiałam zaczynać wszystko od nowa. Reszta miała niezły ubaw z moich min...

Nastolatek: Jaką muzykę lubisz? 
Mackenzie : Kocham One Direction! Są zabawni i utalentowani.

Nastolatek: Kto jest twoim ulubionym? 
Mackenzie: Wszyscy! Ale lubię Liama i Harry'ego.
 Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
źródło: http://www.teen.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...