poniedziałek, 27 czerwca 2011

Guri Weinberg i historia z planu Przed Świtem

Guri Weinberg, odtwórca roli Stefana w Przed Świtem, podzielił się na swoim blogu krótką historią z planu Przed Świtem, w której Rob odegrał dość znaczącą rolę…

Ale czym tak naprawdę jest GFYS? [Go Fuck Yourself = Pie**ol się]
GFUYS zaczęło się pewnego dnia, kiedy to Noel [Fisher, Vladimir w Przed Świtem - przyp. red.] i ja szliśmy razem do naszej przyczepy po długim dniu ciężkiej pracy. Oboje dzieliliśmy tę samą przyczepę, ja jedną połowę, Noel drugą i nasze drzwi znajdowały się na przeciwnych końcach. Gdy otwieraliśmy drzwi naszych przebieralni, zawołałem:
– Hej, Noel… – Spojrzał na mnie poważnie.
– Tak?
– Pie**ol się – rzuciłem mimochodem.
Mając w pamięci szok, jaki malował się na jego twarzy, zamknąłem drzwi i tak, zaśmiewałem się do łez. Jego wyraz twarzy był bezcenny!
Więc, cóż innego mogłem zrobić? Musiałem porozmawiać z Kristen i Robem, by zaaranżować spontaniczne GFYS od każdego z nich by zaakcentować resztę dnia w pamięci Noela. Pomysł BARDZO im się spodobał. Jednakże, nim się zorientowałem, Rob skończył swoje zdjęcia. Myślę sobie, zapomniał. Och, ja nie mający wiary w figlarność Roba!
Podczas gdy schodził z planu i kierował się do swojej przyczepy, rzucił od niechcenia:
– Noel, pie**ol się.
Noel wpatrywał się w niego przez moment, nie wierząc w to, co przed chwilą usłyszał. Później spojrzał na mnie.
– Nie wierzę, że to zrobiłeś. Nieźle!
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...