sobota, 20 sierpnia 2011

Rob & Kristen Wywiad z "TVMovie" (Niemcy)

Romantycznie, seksownie – i boleśnie! Tak właśnie odczuli zakończenie wampirzej sagi gwiazdy Zmierzchu, Kristen Stewart i Robert Pattinson.


TV Movie: Nareszcie! Weselne dzwony dzwonią dla Hollywodzkiej pary jak ze snu. Jak na razie, tylko na ekranie kin: W pierwszej części ostatniej części Zmierzchu (część druga będzie miała swoją premierę w 2012 roku) Kristen, jako piękna śmiertelniczka i Rob, seksowny wampir przysięgają sobie wieczną miłość. I po raz pierwszy zobaczymy gorące sceny łóżkowe! Spotkaliśmy się z młodymi gwiazdami podczas ComicCon w San Diego.



TV Movie: Bądźcie szczerzy: czy filmowanie scen seksu było dla was trudne?
Rob: Czułem się niezręcznie, owszem.


TV Movie: Za wielu ludzi na planie?
Rob: Nie, strach miał coś wspólnego z Taylorem i jego fantastycznym ciałem. Jacob, jako wilkołak, przyćmił wszystko w ostatnich dwóch filmach i szczerze mówiąc, nie mogę dotrzymać mu tempa.


TV Movie: Niemniej jednak fani będą zadowoleni widząc tę nową pasję…
Kristen: Czas wielki po roku czekania!
Rob: To bardzo emocjonalne sceny. Po raz pierwszy czułem się jak człowiek, a nie wampir.


TV Movie: Co sądzisz o sukni ślubnej Belli?
Kristen: Kocham ją! Jest bardzo staroświecka, dokładnie taka, jak lubię.


TV Movie: Ubrałabyś taką sukienkę na swój ślub?
Kristen: Nie, nie. Ale pasuje do Belli a to najważniejsze.


TV Movie: Wierzysz w małżeństwo?
Kristen: Podoba mi się wizja dwojga ludzi spędzających ze sobą resztę życia. Dla mnie jednak nie musi to być potwierdzone podpisami.


TV Movie: Jakbyś opisała pierwszą część Przed Świtem?
Kristen: Dojrzała. To dobre słowo. Tym razem nie chodzi o walkę, ale o stworzenie własnej rodziny.


TV Movie: Ten film jest bardzo mroczny…
Kristen: To prawda. Bella powtarza, że umarła by dla życia z Edwardem. W tym filmie pokazuje, jak poważnie o tym myśli.


TV Movie: Czy Edward jest tak wielkim bohaterem, za którego wszyscy go uważają?
Rob: Dla mnie nigdy nie był wielkim bohaterem. Edward nie jest zainteresowany resztą świata. W ogóle. Jedynie pod koniec coś się zmienia.


TV Movie: Z narodzinami jego wampirzej córki…
Rob: Dokładnie. W momencie, gdy dziecko przychodzi na świat, przestaje myśleć tylko o sobie.


TV Movie: Część druga jest już nagrana, Saga Zmierzch się skończyła. Jak się z tym czujecie?
Rob: Jestem trochę paranoidalny i po każdym swoim filmie myślę: „To był mój ostatni…”


TV Movie: Za czym będziecie najbardziej tęsknić?
Kristen: Przez cztery lata żyłam w innym świecie, podobało mi się to. Będę tęskniła za wszystkim.
Rob: Ja też. Największym szokiem był ostatni dzień. Nigdy nie chciałem myśleć o końcu, ale nieoczekiwanie ten dzień nadszedł. Trzeba żyć dalej.
Źródło: robpattinson.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...