sobota, 10 grudnia 2011

Robert Pattinson i wywiad z CAPRICHO

Robert Pattinson przyjechał do Luksusowego hotelu ” 4 SEZONY” W Los Angeles, w swoim stylu. Broda, dżinsy, biała koszulka i czapka odwrócona do tyłu. Zanim zaczęliśmy wywiad, przeszedł koło mnie niosąc posłanie dla psa i zostawił je w pokoju, na końcu korytarzu, gdzie był Bear ( Pies Roba). Tak, pies Roba zawsze towarzyszy mu w biznesowych interesach, od kiedy zaadoptował go, podczas kręcenia Sagi Zmierzch: Przed Świtem.
Brytyjski aktor powrócił, śmiejąc się i nawet nie zauważył, że ja wszystko widziałam. Robert jest dokładnie taki: Prosty facet, który zawsze jest sobą. Przez 4 lata Sagi Zmierzch, najbardziej sławny aktor w Hollywood, nigdy nie pozwolił, aby sława uderzyła mu do głowy.

Nigdy nie był zaangażowany w żaden skandal i nie lubi rozmawiać o swoim życiu prywatnym- nawet jego związek z Kristen Stewart przeszedł niezauważony. Sekret Roba? Mieć swoja rodzinę i kilku prawdziwych przyjaciół zawsze wokół niego. W ekskluzywnym wywiadzie z Capricho, Robert opowiedział jak się czuł podczas kręcenia „Przed Świtem”: Powiedział, ze przestraszył się tylko podczas kręcenia sceny ślubu, kiedy zobaczył Kristen idącą aleja w jego kierunku i był przerażony kiedy musiał trzymać prawdziwe dziecko.Ah! Zauważono jak pochlebnie mówi o swojej dziewczynie.

Fajnie było zobaczyć ciebie mówiącego po portugalsku…

Zastanawiam się co fani o tym myśleli. Oni myślą, zapewne, że zrobiłem to źle…Szczerze, Ja tylko powtarzałem słowa jakie do mnie ludzie mówili.(Śmiech)

Co czułeś, kiedy zobaczyłeś Kristen w sukni ślubnej?

Ona wyglądała niesamowicie.Dla mnie, to była bardzo łatwa scena. Nie musiałem się ukrywać, tak jak Kristen, z powodu sukni. Ona była bardzo zestresowana, siedziała w środku domu, czekając, aż dziennikarskie helikoptery opuszczą teren. Ja czułem się świetnie, dopóki nie zobaczyłem jej idącą w moim kierunku. Kiedy zobaczyłem jej przerażone spojrzenie, zrozumiałem, ze to była także moja scena i powinienem coś zrobić.(Śmiech)To był mój czas, aby oszaleć. Ale to była piękna scena.

A scena seksu? Czy trudno ci było ją kręcić?

Nie. To było proste!(Śmiech). Najtrudniejszą rzeczą było, w normalnych filmach, kiedy masz scenę seksu, ludzie nie wywierają na tobie presji, ponieważ reżyser nie chce tego zepsuć i mówić jak on by to zrobił.(Śmiech)Ale w Przed Świtem, to było inne, były za duże oczekiwania. Jak to zrobić, żeby wszyscy ludzie, czekający na ten moment, byli usatysfakcjonowani?

Myślisz, że poradziłeś sobie dobrze?

Myślę, że wszystkie zasługi są skierowane do reżysera, Bill Condon. Ponieważ nie było wiele możliwości, aby nakręcić przyzwoitą scenę seksu z ograniczeniem wiekowym. Nie możesz pokazać za dużo. To nie może być”całkowite” z wszystkimi nago.(Śmiech).

Czy było coś, co sprawiło, ze to stało się łatwiejsze przez ten czas?

Właściwie, nic nie sprawiło, że to stało się mniej dziwne.(śmiech). Było tam trzech mężczyzn, aby złamać łóżko. Próbowałem odegrać scenę seksu, a na podłodze leżał ten ogromny facet , patrzący się na mnie i mówiący mi co mam robić.

Jaki był twój stosunek do Kristen?

Martwiłem się o to, aby ją ochronić, ponieważ, wiesz , w tej sytuacji, wszystko jest bardziej skomplikowane. Ale pod koniec ona czuła się bardziej komfortowo ze swoim ciałem niż ja ze swoim.(Śmiech)

Czy byłeś zakłopotany, będąc bez koszulki?

(Śmiech)Starałem się trzymać narzutę(pościel), aby pomiędzy ujęciami nas zakrywała.Ale to było bardziej z mojego powodu, a nie Kristen.(Śmiech). Musiałem oceniać jak wyglądam i to było przerażające–unikałem tego przez całą sagę.

Czy ćwiczyłeś, aby dobrze wypaść w tych scenach?

Tak. Ale jak tylko je nakręciłem i nie musiałem być bez koszulki, przestałem pracować nad swoim ciałem(Śmiech).

Scena narodzin jest bardzo dramatyczna. Jak to było ją kręcić?

Przeczytałem scenariusz i nie rozumiałem tego. To nie wyglądało jak scena Zmierzchowa. Widzieć Belle, która prawie nie żyje i zrobić cesarskie cięcie swoimi ustami. Pomyślałem: Jak oni chcą to nakręcić?

A Kristen? Co ona o tym myślała?

Ona jest bardzo przywiązana do tej roli i była bardzo zaangażowana w historię Belli. Ona była bardzo intensywna w tej scenie, Nie wiem, Myślę, że to wzbudziło we mnie emocje. Po raz pierwszy podczas kręcenia z sagi zmierzch byłem zdenerwowany. Nie było innego wyjścia, aby to nakręcić. To jest przerażająca scena.

Taylor powiedział, że Kristen wyglądała bardzo seksownie jako wampir. Czy to prawda?

(Śmiech)Oczywiście, Bogini seksu. Wyglądała niesamowicie. To było zabawne, ponieważ Bella jest typem dziewczyny, która zawsze się na czymś potyka, a potem przemieniła się w tą elegancką kobietę, jak królowa wampirów.Kristen miał najlepszy skręt na działce!

Czy film sprawił, że zaczęłeś się zastanawiać jakim tatą byś był?

Nigdy nawet o tym nie myślałem, ale kręcąc drugą część filmu, Kręciliśmy sceny z 2-3 tygodniowymi dziećmi i ja byłem przerażony. Nie masz pojęcia jakie małe one są.(Śmiech)Byłem przerażony, że je złamię.

Chcesz być młodym tatą?

Myślę, że to by było miłe, ponieważ nie mam za dużo przyjaciół(Śmiech). Przepraszam, nie mam młodszego brata, Mój pomysł o dzieciach jest raczej niedojrzały(Śmiech).

Jak zdefiniujesz miłość?

Wow. (śmiech) Myślę, że to bycie z kimś i pozwolenie tej osobie być sobą. Każde z nich musi żyć swoimi własnymi życiami, ale ze wsparciem tej drugiej osoby. I musisz być wstanie robić co chcesz. To jest definicja zakochanej w sobie pary, ponieważ miłość jest o tak wielu innych rzeczach.

Czy Kris, Tay i ty staliście prawdziwymi przyjaciółmi?

My przetrwaliśmy ten moment w naszych karierach razem. Miło jest przebywać wśród ludzi, którzy przechodzą przez te same rzeczy. Jest łatwiej trzymać swoje ego i zdrowie psychiczne pod kontrolą. Jak na przykład, żadne z nas nie osądzałoby drugiego gdyby się zmieniło. I to, że jesteśmy przyjaciółmi po 5 filmach nadal, jest niesamowite. Jesteśmy szczęściarzami.

Jak byś opisał Kristen?

Ona jest wspaniała. Dobrze, to było okropne.(Śmiech). Ona ma ambicję. Lubie tą obsesyjną determinację jaką ma, aby być sobą.Ona jest wspaniała. Ona bierze rzeczy, które powie za bardzo na poważnie, całkiem przeciwnie do mnie(Śmiech).

Co nauczyłeś sie podczas tego 4 letniego okresu w Zmierzchu?

Najważniejsze to mocno stąpać po ziemi. Od kiedy zostałem aktorem, widziałem ludzi z nie wielką sławą, którzy się pogubili.Ale większość ludzi, z którymi pracowałem w Zmierzchu nie, tak jak aktorzy w Harrym Potterze. Mając rodzinę i prawdziwych przyjaciół wokół siebie bardzo mi to pomogło. To powoduje zmiany w życiu.

Cztery lata temu, byłeś zaszokowany sławą. Co się zmieniło?

Wszystko. To dziwne bycie w centrum uwagi przez cały czas. Czujesz siłę i myślisz, że możesz robić co tylko chcesz. Chcesz pamiętać swoje prawdziwe marzenia, ponieważ to wszystko staje się kłopotliwe i uciążliwe kiedy milion ludzi mówi ci co masz robić. Czujesz, że jesteś oceniany, nie ważne co zrobisz. Wciąż wierzę w to, co wierzyłem dawniej.

Odpuściłeś już sobie bycie muzykiem?

Przestałem dawać koncerty, ponieważ kto przychodził na nie, chciał zobaczyć tylko sławną osobę. Miło jest grać dla ludzi, którzy po prostu chcą się dobrze bawić i nie zważają na to kim jestem.

Ale wciąż tworzysz muzykę?

Tak. Stworzyłem milion piosenek.(Śmiech). Gram na pianinie, gitarze i wiolonczeli.

Ty grałeś na pianinie w Przed Świtem część 2, czy to prawda?

Ja uczyłem Renesmee jak grać na pianinie. To było miłe. Nakręciłem tą scenę z czteroletnią dziewczynką, która grała lepiej ode mnie(Śmiech).

Mając 25lat, co oczekujesz od swojego życia?

Nie wiem, stać się dorosłym? Wciąż czuję się jak dwunastolatek.Mam nadzieję, że dorosnę.(Śmiech)

(c) vampiresdaily

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...