niedziela, 11 grudnia 2011

Wywiad Kristen dla Vouge Italia

(O swoich rodzicach pracujących w branży) „Obydwoje moi rodzice pracują w branży filmowej i telewizyjnej, oni mieli w zwyczaju zabierać mnie ze sobą do pracy, kiedy widziałam ludzi, którzy grali i byli w różnym wieku, nawet dzieci. Natychmiast zrozumiałam, że to jest coś co chcę robić”.


(O tym dlaczego lubi żartować na planie) „Jest na planie dużo wolnego czasu, musiałam jakoś siebie zabawiać!”


(O tym, gdzie chciała by się znaleźć, gdyby Kapitan Kirk, mógłby przenieść ją w czasie) „Koło 1948, 1950,więc mogłabym słuchać bitów z tamtych czasów bebop, blues i jazz.”



(O Królewnie Śnieżce) „Tak, ale to bardzo oryginalna Królewna Śnieżka, wojowniczka, która nawet nosi broń!”


(O scenie, którą kręciła na plaży podczas SWATH) „Oh tak, w tej scenie w końcu można mnie zobaczyć wolną po ucieczce od złej królowej.Kocham tą sukienkę, jest przepiękna! Noszenie jej pomogło mi lepiej wcielić się w rolę. Waga tej mokrej sukienki, dla przykładu, pomogła mi zrozumieć problemy Królewny Śnieżki, która musiała uciec od swojego przeznaczenia. Włosy są również fundamentalnym znaczeniem dla tej roli. Są to przedłużone włosy, moje włosy są krótsze, sięgają do moich ramion,mniej lub bardziej. Kolor nie jest mój także. Od kiedy zaczęłam grać, nigdy nie miałam mojego naturalnego koloru włosów, jakim jest jasny brąz. Ale jest w porządku, fajnie jest widzieć siebie zmienioną kiedy patrzysz się w lustro.”


(O tym jaki rodzaj ubrań nosi) „Chciałbym nosić bardzo kobiece ubrania, ale potem, w codziennym życiu, kiedy jestem w Los Angeles, w domu, wolę wygodę. Mając na uwadze, kiedy jestem daleko, jak w tym przypadku, pakuję wszystkie rodzaje ubrań, na takie wieczory również, ponieważ uważam, że być może będę miał okazję je założyć. ”


(O tym jak długo zajmuje jej pakowanie się) „Jestem bardzo zorganizowana. Muszę tylko otworzyć moją garderobę i wybrać. Ale widzisz, nawet jeśli wezmę dużo ubrań ze sobą, zawsze wychodzi na to: koszulka, dżinsy i trampki”


(O ćwiczeniach i pozostawaniu w formie) „Jestem naturalnie chuda. Jesteśmy tacy w rodzinie, więc nie muszę ćwiczyć dużo czy stosować dietę. Robię wszystkie ćwiczenia jakie muszę na planie. W tej chwili, dla przykładu, grając Królewnę Śnieżkę nigdy nie przestaje: Biegam, skacze, walczę mieczem, jeżdżę na koniu…robię różnego rodzaju rzeczy! Widzisz ja nawet siebie zraniłam! Ale to nie jest nic poważnego!”


(O jej energii na planie) „To prawda, nie brakuje mi entuzjazmu. Jeśli jest coś do zrobienia, mówię: Dalej, na co czekamy? Zróbmy to! Ponieważ ja jestem chętna, żeby zacząć. To pomaga mi trzymać energię na wysokim poziomie. Lubie zaczynać nowe projekty”


(O jej przyszłych projektach) „W tej chwili, nie ma nic specjalnego. Wykorzystam tą szansę, aby wrócić do domu, do mojej rodziny, i cieszyć się wolnym czasem. To, w tej chwili, moje idealne wakacje. Ja podróżowałam po całym świecie z powodu mojej pracy, często nawet nie zdawałam sobie sprawy gdzie jestem. Lubię podróżować, ale w tej chwili, muszę naładować moje baterie”.


(O tym, jaką jest aktorką) „Nie jestem jedną z tych aktorek, które maniakalnie przygotowują sie do nowej roli. Na planie, robię to co muszę, ale dzień po dniu. Jeśli muszę improwizować, improwizuję, jeśli muszę się nauczyć moich tekstów z sercem, robię to. Są scenariusze, które są takie piękne, i muszą one być tylko powtórzonymi takimi jak są, bez żadnych zmian. Żyję momentem.


(O tym dlaczego kocha swoją pracę) „Dlaczego zaczynam się martwić przed pracą? Kocham moją pracę i chcę w pełni się nią cieszyć. Kocham to, nigdy nie przestanę to mówić. Z zewnątrz to może wyglądać jak bajka i może jest; ale jest wiele obowiązków za tym i nawet kilka poświęceń.Ja dla przykładu, kocham spać, ale każdego ranka mszę wstać bardzo wcześnie, aby iść na plan. Wygrywa to nad moim lenistwem, wstaję i szczęśliwa idę do pracy. Ważną rzeczą jest mieć w głowię, że aktorstwo, jest jak każda inna praca. Praca , która daje ci możliwość odnajdywania siebie, przeżywać nowe emocje i wyrażać siebie, ale to naprawdę nie sprawia, że jesteś ina czy specjalna.Poza tym, ja wiem, że jestem szczęściarą, ponieważ co się dzieje kiedy grasz, jest niezwykłe. Czasami charakter w jakiejś historii zawładnie tobą, to prawie ryzykujesz utratę samej siebie. To zdarzyło mi się kiedy, kręciłam „Speak”. Grałam dziewczynę, która postanowiła, że nigdy sie do nikogo nie odezwie.Jej cisz pokazuje jak ona broni się przed innymi ludźmi: Kolegami ze szkoły,jej nauczycielami, jej rodziną, nawet przed samą sobą. Pod koniec trudno było opuścić tą bezpieczną ciszę, którą dla siebie stworzyłam. Z ciszą osiągasz spokój i nawet twoje myśli są bardziej poukładane, to jest niezwykłe i naprawdę trudno to wyjaśnić. Ja przeżyłam niezwykłe, nietresujące doświadczenie w „on the road”, mentalnie i psychicznie. To jest to o czym mówię, magia aktorstwa.


(O tym jakie marzenie by spełniła mając taką okazję) „Oh Boże, Nie pytaj mnie o życzeniach! Kiedy jestem naprzeciwko tortu, z zapalonymi świeczkami, i wszyscy przypominają mi o pomyśleniu życzenia, ja wymiękam. Myślę: Co sobie życzę? i ni c nigdy nie przychodzi mi do głowy. Wtedy zamykam moje oczy, biorę głęboki oddech i życzenie samo przychodzi mi do głowy. Nie wiem jak to wytłumaczyć co się dzieje w mojej głowie, ale to co sie dzieje: oddychanie jest kluczem do zrozumienia, czym sie tak naprawdę przejmuję.”


(O tym czy ma jakieś życzenia w stosunku do jej pracy) ” Mam wszystko, o czym mogłabym marzyć. Dostaje dużo ofert pracy, ofert pracy, które są często ciekawe.Naprawdę, nie wiem o co bym mogła prosić…nie mam wymarzonej roli…Chciałabym grać albo reżyserować. Po prostu pozwalam ręczą się dziać.”
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...