poniedziałek, 27 lutego 2012

Czy Joseph Morgan chciałby sławy Roberta?


Brytyjski magazyn Omg! miał okazję przeprowadzić wywiadem z Josephem Morganem (Klaus). Aktor mówi o tym czy chciałby osiągnąć sławę taką jaką ma gwiazda Zmierzchu, Robert Pattinson, oraz czy wzorował się na postaci Edwarda Cullena podczas przygotowań do The Vampire Diaries.
„Jego postać jest ikoniczna i w książkach jest ogromna ilość następstw, ale wraz z tym przychodzi ogromna presja. Ludzie mają swoje własne pomysły odnośnie tego jak powinna być przedstawiona postać, zwłaszcza kiedy grasz wampira.” – mówi Joseph.
Ale aktor przyznaje, że Robert potrzebował więcej niż samego Edwarda Cullena by stać się supergwiazdą.
„Pomógł mu talent. Robert jest także bardzo uroczy i skromny w prasie podczas wywiadów, i to mu pomaga.”


Joseph wyjawił, że ma ten sam lęk co Pattinson na temat szufladkowania (utożsamiania z konkretną produkcją).
„Martwi mnie pewna myśl, mianowicie ilu fanów po zakończeniu Pamiętników Wampirów przyjdzie oglądać inne moje produkcje jeśli to tylko fenomen wampira sprawił że ja i Robert jesteśmy sławni. Chociaż w tym przypadku trudniej jest Robertowi.”
Sądząc po spojrzeniu Josepha, nie myślimy, że to tylko talent przyciągnął fanów, ale jest to coś, co go wyraźnie martwi.
„Jest za wcześnie by mówić, że zostałem zaszufladkowany, ale byłem zmuszony przyjmować różne role ale nie zamierzam kłamać, wiele ról przyjąłem tylko po to by opłacić czynsz.”
Oczywiście musieliśmy zapytać czy chciałby osiągnąć zawrotną sławę w Hollywood jak Robert Pattionson.
„Ten facet jest sławny bardziej niż ktokolwiek inny w tym momencie, oczywiście chciałbym mieć karierę Roberta Pattinsona ale nie podoba mi się ten cały aspekt sławy. Nie jestem zainteresowany posiadaniem sesji w magazynach. Nie jestem przeciwnikiem rozmów o moim osobistym życiu ale nie chcę by zmieniło się to w operę mydlaną. Nie twierdzę, że tak jest u Roberta, ale on nie może przed tym uciec, np. przed plotkami z kim się umawia. Nie chcę tego.”
I teraz coś naprawdę musimy wiedzieć! Nasze ostateczne pytanie do aktora jest takie, czy oglądał Zmierzch w przygotowaniu do roli w Pamiętnikach Wampirów…
„Obejrzałem pierwszą część ale nie chciałem grać tak samo jak Robert. Uważam, że dobrze gra ale jest tak wiele podobieństwa między Zmierzchem a Pamiętnikami Wampirów, że lepiej dla mnie było tego nie oglądać.”
 

Źródło: vampirediaries.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...