niedziela, 26 lutego 2012

Rob, Kristen, Taylor... co aktorzy Zmierzchu naprawdę myślą o ostatniej części filmu?


o:
- intymna scena w Przed świtem:
Starałam się przenieść swoje emocje, które wyniosłam z lektury książki. To zabawne, bo w niej to nie jest opisane, ale siłą rzeczy sobie to wyobrażamy. (...) To nie jest od początku do końca scena sexu, to wspomnienia, wzruszenie... Także nigdy nie kręciliśmy tak naprawdę sceny sexu, zawsze coś bardzo bliskiego, ale nie do końca.
- wampirze oczy:
To było straszne. Żółte ograniczały widoczność, czułam się zamknięta. Rzeczą, z którą najchętniej się rozstanę, będą soczewki kontaktowe. One po prostu mnie zabijały, sprawiały, że miałam twarz trupa.
- scena ślubu:
To była bardzo wzruszająca, pełna emocji scena. Nie wiem, co na to chłopcy.
.

Robert o:
- intymna scena w Przed Świtem:
To był jedyny moment, kiedy czułem się najfajniejszą osobą na planie. To jest proste. Mogę uzewnętrznić fantazje seksualne ludzi, nawet o tym nie myśląc. TO jest granie!
- obnażaniu się:
Miałem muskuły przez jakieś dwa tygodnie. Starałem się nie jeść słodyczy, żeby dobrze wypaść w scenie bez koszulki. Kiedy jednak zobaczyłem, jak Taylor nagrywa swoją i że moja klata nie wygląda tak, jak jego, poszedłem do minibaru i zjadłem tabliczkę czekolady.
- co robił podczas sceny seksu:
Wszystko sprowadzało się do popychania. Wciąż powtarzali, że mam się poza tym nie ruszać. Oni najchętniej przyczepiliby mi rodzaj smyczy na plecach, żebym mógł tylko popychać. (...) Chcieli zobaczyć popychanie!

Taylor o:
- obnażaniu się:
To cud, że nie zmarzłem, kręcąc niektóre sceny. Nie wiem, czemu ludzie mi nie wierzą, bieganie bez koszulki nie jest wygodne i przyjemne. Wszyscy, cała ekipa, jest obrana, a ja cały się trzęsę nago.
- scenie tańca z Bellą na ślubie:
To było bardzo stresujące, szczególnie kiedy powiedzieli, że będą obroty i inne takie. Zapytałem: "Zwariowaliście, czy to jest Taniec z gwiazdami?". Myślałem, że to będzie zwykły,l prosty, wolny taniec i ostatecznie tak było, ale pojawiło się tam kilka obrotów, które przyprawiły mnie o spore nerwy. Ale wszystko skończyło się dobrze. Wizualnie to jest przepiękna scena.
- czy Bella wybrała właściwego mężczyznę?:
Wiecie, wciąż się nad tym zastanawiam...

Źródło:twilightinpolish.ning.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...