poniedziałek, 20 lutego 2012

W środku Teatru: premiera Bel Ami!


Prowadząca: Dotykam go, dziewczyny, dotykam go, przepraszam…
Gdzie są twoje włosy Robert?

Rob:Zostawiłem je w domu ze mną, to znaczy beze mnie! Co ja mówie? Jezu przepraszam, ukrywałam się za długo.*śmiech* Czasami zapominam, że mikrofon jest przed moją twarzą.
P:Nie martw się, czy za dużo wypiłeś wcześniej?
R: Może trochę…
P: Wyglądasz bardzo dobrze, twoje włosy również, wszystko jest w porządku. Uuu dotykam go…Czy to twój pierwszy raz w Berlinie?
R:Byłem już tu kilka razy.
P: Podoba ci się tutaj?
R:Tak, bardzo.
P: Masz zamiar powrócić do Berlina na ten festiwal? Albo , żeby po prostu zobaczyć mnie?
R: Tylko z tego powodu:)
P: Mój chłopak siedzi w rzędzie, więc….dziękujemy wam bardzo za przybycie.

Źródło:vampiresdaily.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...