sobota, 12 maja 2012

Nowy wywiad z Nikki Reed


Podczas George Gina & Lucy’s Collection Launch Event w Santa Monica, Nikki udzieliła wywiadu dla Cellbuzz. W rozmowie aktorka opowiedziała m.in. o swojej przyszłości z Paulem oraz o tym, iż właśnie pracuje nad swoją kolekcją biżuterii! Aby dowiedzieć się więcej – zapraszam do lektury. Gwiazda Zmierzchu, Nikki Reed udzieliła ekskluzywnego wywiadu dla Cellbuzz, w którym powiedziała o planowaniu dzieci z Paulem, jej nadchodzących urodzinach oraz – oczywiście – Przed Świtem, który pojawi się na ekranach kin w listopadzie. „Mam dla was wiadomość” – powiedziała podekscytowana Nikki. Jaką wiadomość chce nam zakomunikować 23-latka? „Nie, nie spodziewam się dziecka! Całe Hollywood – tak, ale ja nie!” – zażartowała. Zamiast tego, ogłosiła, że… zmienia się z aktorki w projektantkę i jest w trakcie tworzenia swojej pierwszej kolekcji biżuterii! Nikki, która gra Rosalie Hale, ujawniła: „Nie mogę jeszcze powiedzieć, z kim nad tym pracuję, ale to bardzo ekscytujące. Wszystkie szkice i projekty są mojego autorstwa. Czuję, jakby było to ponadczasowe. To jest bardzo w stylu vintage. Inspirowane wieloma artystami w mojej rodzinie, którzy zrobili wiele kreatywnych rzeczy. Robiąc to, miałam ogrom weny! Premiera prawdopodobnie pod koniec roku. To funky, ale nie nowoczesne.”

Teraz, kiedy jest szczęśliwą żoną Paula McDonalda, ta urocza aktorka przyznała, że myślą z mężem o dzieciach. „To bardziej siedzi w głowie Paula, aniżeli w mojej. (…) Paul pochodzi z Południa, więc wszyscy jego przyjaciele doczekali się już potomków. Ciągle patrzy na mnie, jakby chciał powiedzieć „Powinniśmy to po prostu zrobić?”, a ja – „Tak, może. Trochę”.” Nikki i Paul byli tematem wielu tabloidów w kwestii spekulacji o ich planach powiększenia rodziny. Rzeczywiście, jeden z dziennikarzy stwierdził ostatnio: Nikki wygląda, jakby zyskała 10 kilogramów. I odmawia picia alkoholu. Dementując doniesienia mediów, Nikki żartowała, że za każdym razem gdy szmatławce publikowały podobne brednie, musiała dzwonić do swoich teściów i mówić: „Przysięgam! Po prostu dopiero jadłam lunch!”
„Paul zawsze ma wszystko świetnie zaplanowane” – powiedziała. „W zeszłym roku, każdy dzień był jak moje urodziny z Paulem, i ze mną. Gdziekolwiek poszłam, można było dostarczyć tort – dwa tygodnie przed urodzinami, pięć tygodni po. Jestem więc pewna, że tort będzie!” Cellbuzz zapowiedział także drugą część wywiadu, w której Nikki opowiedziała o drugiej części Przed Świtem oraz jej nowych sąsiadach – Robercie Pattinsonie i Kristen Stewart!
Druga część wywiadu Nikki dla Celebuzz
Nikki Reed w kolejnej części wywiadu dla Celebuzz powiedziała, że nie może doczekać się, aż zobaczy Kristen na ekranie w BD2, ponieważ była ona wspaniałym wampirem. „Nie widziałam jeszcze żadnych fragmentów filmu, ale powiem wam, że Kristen jest najwspanialszym wampirem” – wyznała Nikki. „Naprawdę! Kiedy kręciliśmy, ciągle patrzyłam w te dzikie, czerwone oczy. Fani umrą z wrażenia!” Teraz, kiedy zdjęcia do „Sagi Zmierzch” są już zakończone, czy Reed dalej spotyka się z pozostałymi członkami obsady? „Szczerze mówiąc, widuję się z nimi cały czas. Kristen i Rob mieszkają 10 minut ode mnie, co jest naprawdę świetne. Oni są świetni! Z kolei Peter mieszka 5 minut ode mnie, a Jackson – 3 minuty. Ponieważ wszyscy jesteśmy tak blisko siebie, mamy uczucie, jakbyśmy ciągle razem pracowali.”
Źródło: nikkireed.pl & twilightinpolish.ning.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...