środa, 2 maja 2012

Wywiad z Booboo dla magazynu XEX


Booboo Stewart udzielił ostatnio wywiadu dla magazynu XEX. Opowiadał między innymi o swojej pracy i zainteresowaniach. Poniżej fragment wywiadu:

XEX: Skąd pochodzisz?
Booboo: Urodziłem się w Beverly Hills w Kalifornii i mieszkam w LA.
XEX: Jakie są twoje obecne i przyszłe projekty?
Booboo: Wkrótce wychodzi film z moim udziałem, zatytułowany "White Frog", jestem z niego naprawdę dumny. Mój bohater - Nick Young, cierpi na formę autyzmu zwaną zespołem Aspergera. Jego rodzina cierpi z powodu wielkiej straty i musi on swoimi własnymi sposobami pomóc im się pozbierać. W marcu ruszam z moją siostrą Fivel w trasę, zatytułowaną "Digitour", gdzie zaprezentujemy całkiem nową muzykę. Potem prawdopodobnie wystąpię w kilku filmach, ale nie chcę nic mówić, dopóki nie będę na 100% pewien.
XEX: Jak rozpocząłeś pracę w tym biznesie?
Booboo: Właściwie zacząłem od muzyki, podpisując kontrakt płytowy mając 12 lat. Trochę pracowałem jako model i kaskader, powoli zmierzając w stronę aktorstwa.
XEX: Jakie są twoje hobby?
Booboo: Gram na gitarze i perkusji, uwielbiam oglądać filmy. Zacząłem też znowu trenować sztuki walki.
XEX: Co wpływa na twój wybór ubrań? Masz jakichś ulubionych projektantów?
Booboo: Nie powiedziałbym. Lubię dość proste typy ubrań, nic zbytnio przesadnego. Nawiasem mówiąc, właśnie wraz z artystką Kate Messta wypuściłem własną linię biżuterii.

Źródlo:twilightinpolish.ning.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...