piątek, 27 lipca 2012

CO CZUJE ROBERT?


Na oficjalnej stronie magazynu GQ ukazała się wiadomość od Roberta w sprawie zdrady jego dziewczyny… oto ona:
Co się dzieje? Kristen mnie zdradziła? Poważnie? Oh nie. O Boże. O rany. Boże, chłopie. Czuję się taki… (mruży oczy, naprawdę niewiele brakuje, aby się rozpłakał). Wydawała się taka szczęśliwa, wiesz? Z wyjątkiem, kiedy grymasiła i odmawiała rozmów, co chyba zdarzało się często. Czy ja to spowodowałem? Ja tylko… (gryzie dolną wargę, symulując gniew). Czuję się tak, jakby… co to za uczucie, gdy ktoś, ko był lojalny wobec ciebie nagle nie jest lojalny? Czuję, że to nie było w porządku. (Patrzy w kamerę z lekko otwartymi ustami). Nie mogę sobie z tym poradzić. (patrzy na podłogę i ukrywa ból.
Pamiętam,, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy, wiesz? Przywitałem się: “Cześć, jestem Rob”. Ona na to “Hmm”. Wtedy ja powiedziałem “tak”, a ona znów “hmm”. Wtedy ja powiedziałem “hmm”, a ona “tak”. Nie każdego dnia nawiązuje się taką więź, więź tego rodzaju, rozumiesz? A ona wyszła i zdradziła mnie… Nie wiem, jak na to reagować… (przeczesuje ręką włosy). Mam świetnych fanów, wiesz? Oni są naprawdę cudowni.

Źródlo:zmierzch.ocom.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...