wtorek, 31 lipca 2012

Rob i Kristen wygrali nagrodę Otto!



" Ja pamiętam bardzo dobrze tą nagrodę. Pamiętam jeszcze kiedy po raz pierwszy ją dostałem", mówi zadowolony 26 latek. "To było w Monachium i wielu naszych fanów tam było." To wielka szkoda, że ci wszyscy fani nie mogą tu być z nami dzisiaj, kiedy wręczam już drugą nagrodę Robertowi w 4 gwiazdkowym hotelu w Beverly Hills ($450 za noc). Natychmiast zauważyłem: on nie udaje szczęścia, naprawdę się cieszy. Rob cały w skowronkach, uśmiechnięty od ucha do ucha, przytula do klatki piersiowej swoją statuetkę-złotego Indianina."Jeśli wygrasz nagrodę daną ci przez fanów, to jest najwspanialsze co mogło ci sie przydarzyć w życiu", powiedział radośnie.

Potem zauważył drugą złotą statuetkę Otto na stoliku. "Ko dostanie tą?", zapytał się zastanawiając . Rob nie wiedział, że jego dziewczyna i obsada zostawili swoją konkurencję daleko za sobą. Kiedy zorientował się, że złotego Otto zdobyła Kristen, odebrało mu mowę."Wow, Kristen też wygrała? To cudownie! Bardzo się z tego ucieszy!"
Ma rację. Zaledwie kilka minut później, zaskoczyłem Kristen wręczając jej statuetkę. I malutka, zazwyczaj bardzo nieśmiała dziewczyna, bardzo się ucieszyła. "Jest naprawdę ciężka", powiedziała, śmiejąc się.  I wtedy, nagle stała się sentymentalna: "Proszę powiedz moim niemieckim fanom, że jestem bardzo dumna z tej nagrody. Dużo to dla mnie znaczy, jeśli lubią to co robię na planie." 22 latka ma kolejną niespodziankę: "Prawdopodobnie będziemy tu Niemczech podczas promocji Przed Świtem część 2 ."

Źródło: vampiresdaily.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...