wtorek, 31 lipca 2012

Spotkanie z Ashley Greene !


Jedna z fanek przypadkowo spotkała Ashley Greene! A o to jej historia:
Cóż, 11 lipca byÅ‚am na lotnisku w Savannah, Georgia z moja rodzinÄ… (wracaliÅ›my wÅ‚aÅ›nie do domu), kiedy zauważyÅ‚am jednego z pracowników robiÄ…cych sobie zdjÄ™cie z naprawdÄ™ piÄ™knÄ… dziewczynÄ…. PomyÅ›laÅ‚am , że może to jest jej przyjaciółka, ale wtedy spojrzaÅ‚am jeszcze na niÄ… 5 razy i zaczęłam szybko oddychać. Moja mama w tym samym czasie też zdaÅ‚a sobie sprawÄ™, że to byÅ‚a Ashley Greene! Lotnisko nie byÅ‚o za duże, wszyscy byliÅ›my w maÅ‚ej poczekalni, wiÄ™c nikt inny nie ustawiaÅ‚ sie w kolejce do zdjÄ™cia. Nikt nawet nie zwracaÅ‚ na niÄ… uwagi, poza tÄ… jednÄ… pracownicÄ…. StaÅ‚a tam sama prawdopodobnie również z menadżerem. Nie byÅ‚am pewna, wiÄ™c podeszÅ‚am z moja mamÄ… do niej i zapytaÅ‚am siÄ™ " Czy ty jesteÅ› Ashley Greene? UÅ›miechnęła siÄ™ i powiedziaÅ‚a "Tak". WiÄ™c moja mama przeprowadziÅ‚a rozmowÄ™ z niÄ…, a Ashley powiedziaÅ‚a, że wybiera siÄ™ wÅ‚aÅ›nie na ComiC-con! A ja na to, "O mój boże, ja wiem wszystko o nim!" ByÅ‚a bardzo sÅ‚odka, zrobiÅ‚a sobie zdjÄ™cie ze mnÄ… i z mojÄ… siostrÄ…, a potem daÅ‚a nam swoje autografy. Obok niej w torbie byÅ‚ jej maÅ‚y pies, caÅ‚y czas warczaÅ‚, a ona próbowaÅ‚a go uciszyć “Shh, shh!”. Moja siostra powiedziaÅ‚a jej, że jest przepiÄ™kna, a Ashley byÅ‚a po prostu Å‚askawa i miÅ‚a. W rzeczywistoÅ›ci jest jeszcze piÄ™kniejsza!

Źródło:vampiresdaily.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...