niedziela, 15 lipca 2012

Tłumaczenie konferencji prasowej!


Część 1
Część 2

Część 3

Pytanie: do Roba i Taylora-  Jest to film, w którym Edward i Jacob w końcu stają się przyjaciółmi, lub starają  kochać siebie jak rodzina?
Taylor Lautner
: My zawsze mieliśmy takie relacje, prawda?
Robert Pattinson: Jasne, oddałem mu swoją córkę. Poświęciłem moją córkę dla niego.

Lautner: To jest miłość.
Pattinson: To jest prawdziwa miłość. Zasadniczo, to jest historia o miłości między Edwardem i Jacobem.
Lautner: Tak, relacja między naszą trojką jest trochę inna. Zawsze istniał skomplikowany trójkąt, a teraz jest to kwadrat. Nie, to się stało o wiele mniej skomplikowane.
Stewart: Teraz to koło. Rodzina
Czy to slodko-gorzkie zakończenie sagi? Jak odbieracie ostatni wspólny Comic-Con?
Kristen Stewart
: To zabawne. Gdybyś powiedział mi jutro, że musieliśmy zrobić dokrętki niektórych scenach, z których nie byłam zadowolona, byłabym bardzo szczęśliwa, że będę znów czuć te wibracje, bo tak, ja naprawdę lubię grać tę rolę. Robiliśmy to przez cztery lata. Dałam z siebie wszystko dla tych filmów i wiem że Ci dwaj też. Kiedy to robisz, nawet jeśli jest to koszmarna sprawa, patrzę wstecz na to z czułością,  trzymam te uczucia i zawsze będę je mieć. Jestem naprawdę wdzięczna za to.
Stephenie Meyer: Ktoś zapytał mnie jak zmieniło się ich życie, powiedziałam, że wyobrażam sobie, że na co dzień  jest bardziej irytujące niż pozytywne. To dość irytujące, prawda?
Stewart: Czasami.
Pattinson: W różnych sytuacjach, ale nie zrobiłbym tego innym ludziom. Nienawidzę chodzić do łazienki!
Jak czujecie w związku ze zmianami spowodowanymi Sagą? Jak to całe doświadczenie was zmieniło
Stewart
: Zaczynasz projekt po to by go zakończyć!. Jest to naprawdę cena doświadczenia, którego jest zbyt wiele, a to jedyna droga aby kiedykolwiek poczuć się dobrze i być prawdziwym. Czuję wielkie wyzwanie, nawet, jeśli Stephenie [Meyer] nagle napisze kolejną książkę, powiedziałabym: „Dobra, daj mi ją przeczytać, natychmiast!” Może po prostu zachowam to uczucie. Wiem, że odkryłam to wraz z  innymi doświadczeniami. Jak to mnie zmieniło? Nie wiem. Może potwierdziło to moje pojmowanie, dlaczego tak lubię robić to co robię. Po prostu zawsze trzeba robić filmy nad którymi masz kontrole, z osobami, z którymi chcesz współpracować twórczo. Możesz to robić na większą skalę. Może to zmieniło moje zdanie na ten temat. Osobiście jak mnie zmieniło? Nie mogę teraz rozpocząć odpowiedzi na to pytanie. To jest przytłaczające, za dużo tego.

Jakie były Wasze pierwsze wrażenia kiedy spotkaliście się pare lat temu? Co wtedy pomyśleliście?
Meyer
: Dla mnie, gdy pierwszy raz ich zobaczyłam, była to niezapomniana dla mnie chwila, spotkałam ich na kolacji, wracali z sesji zdjęciowej w kostiumach. Tak więc, gdy po raz pierwszy ich spotkałam wszyscy byli przebrani za moich wyimaginowanych przyjaciół i  było to jedno z najdziwniejszych doświadczeń mojego życia. Ale było fajnie zobaczyć ich wszystkich. Powiedziałam: „Właśnie tak powinni  wyglądać! To prawdziwe! ” Chciałam ich dotknąć. To było naprawdę cool i ekscytujące, wszyscy wyglądali niesamowicie, byłam bardzo podekscytowana początkiem współpracy z nimi.
Stewart: Podobały mi się jego[Roba] spodnie. Poważnie. To takie dziwne. Taylor był dzieckiem, kiedy go poznałam, a  po „Księżycu w nowiu”, dosłownie już nim nie był. Spotkanie z Nim było bardzo dziwne. Powiedziałam: „Naprawdę?”  Walczyłam o to, właściwie. Właściwie o obu. Trudno mi o tym opowiadać w wywiadach, bo nie potrafię określić tego. Czasami spotykasz ludzi i wiesz:  „Musimy coś zrobić razem. Zrobimy coś dobrego. Musimy wykorzystać całkowicie tę energię, która płynie miedzy nami. Zróbmy to! ” I czułam to z nimi obydwoma.
Jaka była jedna rzecz, która poznaliście o sobie podczas kręcenia filmy? Pracowaliście ze sobą długo wiec co odkryliście w sobie i w innych?
Meyer
: Ciężko znaleźć coś nowego, po tak długim czasie. Jedną rzeczą, która była dla mnie nowa to  jak zobaczyłam Kristen po raz pierwszy, jako nowa Bella. To było niesamowite! To była naprawdę fajna rzecz, jaką odkryłam w niej. Wszyscy inni byli tacy sami.
Lautner: To prawda. Wszyscy byliśmy nudni. Kristen zrobiła wspaniałą pracę przez całą serię, zagrała doskonale niezdarną i niezgrabną [dziewczynę]. Teraz ona, po prostu przekształciła się olśniewającego, seksownego wampira.  To zupełnie inna osoba. To było niesamowite dla mnie i myślę, że fani będą tak jak ja po prostu zdumieni.
Meyer: Szczerze mówiąc marzyłam o tym, aby zobaczyć tak potężną Bellę. To było niesamowite!
Stewart: czułam:  „Wow, jestem sportowym samochodem. Rozwalmy go! ” Zwłaszcza w książce, moją ulubioną częścią jest “Rozwalmy ją! Zobaczmy, na co ją stać! ”
Rob, jakie są podobieństwa pomiędzy tobą a twoim bohaterem?
Rob do Kris: o czy pomyślałaś?
Kris: nie mogę ci powiedzieć!!
Pattinson: Ekscytują mnie takie pytania. Nie wiem. Więcej nie potrafię powiedzieć. Pamiętam nasze spotkanie [z Stephenie] po raz pierwszy i spieraliśmy się o wszystko [z nią].
Meyer: Siedział tam i kłócili się ze mną o to, co Edward myśli i czuje. To było zdumiewające! To było niesamowite!
Pattinson: Po zrobieniu trzech filmów, dochodzisz do punktu, w którym znajdujesz charakterystyczne porozumienie z nim, więc po pewnym czasie nie wiem gdzie ja się kończę a gdzie się rozpoczyna postać, którą gram. Są pewne momenty, w których sam nie wiem czy to są moje myśli. Spędziłem dużo czasu w Vancouver mówiąc sam do siebie: „Edward nie zrobiłby tego”, ale jeśli ktoś pyta dlaczego, nie wiem dlaczego. Myślę sobie: „Bo nie będę tego robić”.
Jak byście się czuli gdyby jeszcze raz kręcono Sagę?
Pattinson: Myślę, że byłoby to niesamowite! Bardzo chciałbym to zobaczyć!
Lautner: To byłoby ciekawe, na pewno.
Pattinson: Żal mi osoby, która zagrałaby moja rolę. Chciałbym go zniszczyć. Zrobiłbym kampanię przeciwko niemu.
Stewart: To byłby naprawdę świetny pomysł, może być powodem odkrycia ostatniej strony tego co już jest. Wystarczy mieć wiarę w to co się robi. Mam swoją wewnętrzną perspektywę na to ponieważ zagrał ją [Belle], ale jeśli cokolwiek innego miałoby się stać, przysięgam na Boga, proszę zostawcie ich w spokoju! Oni są już zagrani. Zostawcie to. Zakończenie filmu jest absolutnie satysfakcjonujące, słodkie i idealne. Jest po prostu dobre, takie jak powinno być zakończenie. Jestem zdołowana. Mówię tylko, że będę otwarta na ten pomysł. I byłabym naprawdę ciekawa, co by to było.
Meyer: To byłoby bardzo ciekawe ale za 20 lat. Współczuję osobie, która będzie usiłować wejść w te role „To będzie naprawdę trudne. To nie będzie dobre dla nich, to mogę sobie wyobrazić. To jest to, co kochany. Nie byłoby to już to samo. Byłoby interesujące, ale bardzo trudne. To byłaby najtrudniejsza część. Historia Belli została już opowiedziana. To koniec. Kiedyś nie zamierzałam przestać pisać o wampirach i z tego powodu stworzyłam Renesme. Stworzyłam narratora. Ale to daleka droga.
Pattinson: A co Edward i Bella rozwodzą się i teraz będzie Pan i pani Smith?
Meyer: Więc, kto wyjdzie z tego żywy?
Pattinson: To jest ważna sprawa, nie mogą umrzeć.
Stewart: mogłabym całkowicie rozwalić mu głowę!
Rob, na pierwszy Comic-Con, byłeś wyraźnie wstrząśnięty reakcją fanów. Jak to porównasz do teraz?
Pattinson
: Pierwszy był naprawdę przerażający. Nie sądzę, każdy z nas doświadczył tak dużego tłumu. To dziwne. Ale, można się do tego przyzwyczaić  zaskakująco szybko. To dziwne. Jesteś osobą, która staje przed bandą ludzi, a tu jest inaczej,  są konkretni fani Zmierzchu. Wyczuwa się nastrój. Ale myślę, że to jest zabawne. Jeśli spotykasz 6000 ludzi, to jak wielka premiera. Jedna z nich w L.A. przyciągnęła  10.000 ludzi. To tylko chodzenie w tłumie ludzi, którzy krzyczą do ciebie.  To jest element show. Biorąc pod uwagę cztery [Comic Con] jest coraz zabawniej. Zbliżając się do premiery, to wszystko staje sie jak maraton.
Co może film dać pod względem dramaturgii i emocji, aby stać się  uzupełnieniem książki?
Meyer
: (reżyser) Bill Condon jest naprawdę wspaniały w pokazywaniu ludzkich emocji, pomiędzy fantastycznymi zdarzeniami. Myślę, że zrobił to znakomicie w pierwszym filmie. On sprawia, że naprawdę się czuje ludzkie relacje w filmie. Zrobił naprawdę świetną robotę w tym filmie.
Stewart: Mam nadzieję, że nie zabrzmi to naprawdę arogancko, ale my naprawdę zrobiliśmy fajne zakończenie. Myślę, że ludzie być może już wiedzą, że to będzie niesamowite. Myślę, że Bill był idealną osobą do wyreżyserowania czwartej książki, mimo że to są dwa filmy. Bella jest wampirem. Już nie ma jej ludzkich aspektów. To zawsze było zakorzenione w tej historii, a ja byłam zdenerwowana wchodząc w to. Teraz jest wampirem, i czasem wydaje się może trochę trudna do zrozumienia. Martwiłam się że czemuś nie podołam. A on całkowicie to zmienił. Wraz z końcem, myślę, że [widzowie] spodziewać się będą czegoś bardzo emocjonalnego, coś mocno zakręconego.  Ja widziałem go już cztery razy i płakałam za każdym razem. To takie fajne!
Czy były jakieś fizyczne aspekty tego filmu szczególnie trudne?
Meyer: Kristen nosiła szynę na ręku przez większość filmu.
Stewart: ja naprawdę mam pecha z moimi kciukami. To faktycznie dręczy mnie. To doprowadza mnie do szału! Oba są bardzo dziwnie ukształtowane. Raniłam się już na początku wszystkich moich scen akcji, więc każdy grymas jaki można zobaczyć jest prawdopodobnie prawdziwy. Fizycznie jest to trudniejsze niż cokolwiek innego, bo nawet jak ona wchodzi do pokoju to wygląda to inaczej niż jak ja wchodzę do pokoju. Wszystko jest bardzo wyraźne. Udało mi się poznać wszystkie wersje innych  wampirów przez tak długi czas. Podobała mi możliwość wyboru cech które mogę wykorzystać, a co nie chciałam użyć. Ogarnięcie tego było zabawne i fizycznie bardzo, bardzo trudne. Pamiętam jak poszłam do Stephenie  w pierwszym dniu kiedy musiałam zagrać wampira, i mówię: „Steph, jak ja mam teraz brzmieć, jak kogut czy jak głupek? To niemożliwe! “Naprawdę, to się działo w moim umyśle. To było dla mnie wielkie wyzwanie. Musiałam odpuścić, by nie brzmieć jak kogut.
Po zrealizowaniu  tych wszystkich filmów, macie lepsze pojęcie o tym co sprawia, że jest to taki fenomen?
Meyer
: Nie wiem. To wszystko mnie wciąż zaskakuje.
Lautner:  Myślę, że [Stephenie] jest po prostu niezwykle skromna w tym co mówi. Nigdy nie potrafiłem odpowiedzieć na to pytanie, ale kluczem są jej książki i bohaterowie, których  [ona] stworzyła. Od tego sie wszystko zaczęło. Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni, że mogliśmy ożywić bohaterów książki, w których fani zakochali się. Jak oni się do tego odnoszą, nie mam pojęcia. Ale wiem, że to od tego się zaczęło.
Stewart: Mam obsesję na tym punkcie, to dla mnie takie osobiste doświadczenie. Istnieją wiele osób, które identyfikują się z tym co robię i dzielą ze mną tę energię. To jest takie bardzo pobudzające. Rozprzestrzenia się. Jeśli coś ci się podoba i możesz podzielić się tym z przyjacielem, nagle zaczynasz to kochać, bo się tym dzielisz. To była miłość, która dla ludzi stała się obsesją, to było po prostu znak/olśnienie.
Od momentu gdy rozpoczęliście kręcić Zmierzch, jaka część tego filmu dotyczy ciebie? Czy coś cię raniło lub pomogło ci w innych projektach?
Stewart
: początek był dla nas wszystkich zabawny. To wielki komplement, zwłaszcza jeśli fani książki zaszufladkowali cie. Proszę zaszufladkujcie mnie! Oznacza to, że zrobiłam to dobrze. Jeśli ktoś, kto ma fanatyczną obsesję na punkcie tej książki i tych filmów zawsze będzie mówić: „To dla mnie dziwne  uczucie oglądać ciebie w innych filmach”. To świetnie, doskonałe! To dla mnie komplement. To mnie wkłada do największej rzeczy jaka jest możliwa. To wyzwanie, które jest przed nami. Nie mogłam prosić o nic więcej. Wyzwanie jest moją ulubioną rzeczą w życiu. Teraz mam prawo do stawiania sobie wyzwań takich jak chce, a nie zależeć do czegoś.
Dużo szumu było o seksie w pierwszej części Przed Świtem. Czy fani zobaczą sceny erotyczne wampirów w drugiej części?
Stewart
: Mieliśmy zadziwiający, nie z tego świata sex w BD1.Pierwszy był bardzo słodki. Chodziło o odkrycie czegoś i nie był sprośny. Nic w tamtej części nie było sprośne. Ale w drugiej chcieliśmy być jak zwierzęta. Staraliśmy bardzo a oni powiedzieli nam, że zostało to ocenzurowane.
Stephenie, czy możesz nam opowiedzieć trochę o The Host? Czy napisałaś już drugą i trzecią część? Czy starasz się w niej osiągnąć ten sam rodzaj trójkąta miłosnego jak w Zmierzchu?
Meyer
: Nie, właściwie Host był dla mnie czymś oczyszczającym. Chciałam napisać coś trochę innego niż romantyczna miłość. Oczywiście jest w niej romantyczna miłość, bo lubię o tym pisać. Nie mam zamiaru nic nowego z tej serii wydawać dopóki nie ukaże się film The Host. Jestem naprawdę nim podekscytowana. Jest piękny. Nie mogę się doczekać, żebyście go zobaczyli.
Czy masz jakieś szczególne osobiste wspomnienie, które ci pozostanie w związku z tym co się wydarzyło?
Meyer
: Myślę, że jednym z moich ulubionych wspomnień był ostatni tydzień kręcenia. Robiliśmy nocne sceny podczas ślubu i wszyscy wiedzieliśmy, że to koniec. Byliśmy podekscytowani tym ,że wrócimy do domu i będziemy spać osiem godzin dziennie, a ja wreszcie będę więcej z moimi dziećmi. Było dużo rzeczy jeszcze do zrobienia, ale było też bardzo smutno, bo wiedzieliśmy, że już nie będzie okazji spotkać się ze sobą nigdy więcej. Pamiętam, że wszyscy siedzieliśmy w garażu, ponieważ było to  najcieplejsze miejsce w zimnym domu, wszyscy po prostu byliśmy razem. Kristen była w tej pięknej sukni ślubnej i wszyscy siedzieliśmy zrelaksowani w fotelach wiedząc, że wszystko dobiegło końca. Cieszyliśmy się byciem ze sobą i wiedzieliśmy że tak ponownie już nie będzie. To było naprawdę moje ulubione wspomnienie.
Stewart: Pamiętam ten dzień. Tak, zdecydowanie ciężko jest wybrać jedną chwilę, ale kręcenie ślubu, droga do ołtarza, to była naprawdę ciężka sprawa.
Lautner: Pamiętam tylko, gdy zaczęliśmy się zbliżać do końca kręcenia i zostało nam tylko trzy tygodnie, powtarzałem sobie: „Dobra, nadszedł czas, aby cieszyć się każdą chwilą, bo wiem, że kiedy to się skończy będę chciał cofnąć czas i zrobić to ponownie. ”
Stewart: Tak, musisz powrócić do swojego ciała.
Lautner: Byliśmy bardzo zmęczeni i wyczerpani. To było siedem miesięcy kręcenia, ale chciałem chłonąć to wszystko. Prawdopodobnie wszyscy to robiliśmy, ale jestem bardzo zadowolony, że to zrobiłem. Pamiętam każdą chwilę, aż do ostatniego dnia.
Stewart: Moja ostatnia scena z [Taylor] była kręcona około tydzień przed tym jak ja skończyłam kręcić. Nie wiedziałam, że to będzie moja ostatnia scena z nim. On mówił:: „To jest to, kumplu!” Jedną z moich ulubionych scen było, kiedy tańczyliśmy razem, po ślubie. To było całkowicie dobre.
Pattinson: Pamiętam, kiedy Peter [Facinelli] ukradł rower. To było zabawne! I gdy pojechaliśmy do Brazylii. Myślałem: „Co się dzieje? Kręcimy to od czterech lat i teraz jesteśmy w Brazylii, w łodzi? Co się dzieje? ”
Stewart: Byliśmy jak Kennedys. To było takie dziwne.
Pattinson: A potem, rozbiłem łódź na oczach 5000 osób. To było bardzo symboliczne w szalonej podróży. Ja i Kristen ubrani w kąpielówki i bikini,  600 brazylijskich żołnierzy z karabinami maszynowymi, kamery wideo, zdjęcia w brazylijskich  lasach tropikalnych. Byliśmy złączeni ze sobą udając skok z wodospadu.
Stewart: Starał się nie zostawić swojej białej farby na mnie, a ja starałam się nie zostawić mojej brązowej farbę na nim. To była po prostu kąpiel. Byliśmy oboje naprawdę biali. Nigdy więcej make-up! ”
Pattinson: To było śmieszne! Nie, to było zabawne. Wszystko to było właśnie takim szalonym doświadczeniem!

Źrodlo:kristenandrobert.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...