niedziela, 25 sierpnia 2013

ROBERT PATTINSON DLA HISZPAŃSKIEGO GLAMOUR.


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Magnetyczny sexappeal ROBERTA PATTINSONA

Aktualnie w świecie filmu ma najbardziej magnetyczne spojrzenie. Uwolniony od przeszłości wampira, aktor pisze pierwszy rozdział swojego nowego życia, następnie dla Diora zamienia się w ikonę wolności.

Robert Pattinson sam mówi, że nie jest idealnym mężczyzną, ale niedaleko mu do tego. Miliony jego fanów wierzą, że taki jest, a po obejrzeniu reklamy Diora my też już to wiemy. Dyskretny i tajemniczy Pattinson, jest ciągle taki sam mimo otaczającej go sławy związanej z Sagą Zmierzch. Od tamtej pory jego CV nieprzerwanie stale się powiększa o takie tytuły jak: Woda dla słoniBel Ami i CosmopolisDavida Cronenberga. Wkrótce zobaczymy go w filmie The Rover, rozpoczął zdjęcia do: Maps to the Stars, znów z Cronenbergiem oraz Hold on to Me, w którym zagra z aktorką Carey Mulligan. Przyzwyczajony do plotek dotyczących jego zerwania z Kristen Stewart, po raz pierwszy czuje, że dojrzewa.

W ekskluzywnym wywiadzie dla Glamour przyznaje, że jest typem – wiernym jednej kobiecie. Jak pisałam powyżej: prawie idealny.


Co spowodowało, że zaakceptowałeś propozycję bycia twarzą Diora?
To była kombinacja okoliczności. Kiedy mi to zaproponowali, kręciłam krótki film, pomyślałem, że reprezentowanie marki Diora pozwoli mi być bardziej rozpoznawalnym. Dobrze jest mieć tak dużą firmę za sojusznika. W przeszłości odrzucałem takie propozycje, ale gdy francuska firma wystąpiła z propozycją, decyzja była prosta. Lubię to, co oni sobą reprezentują. Lubię to, bo ona jest niedostępna, a ja pasuję do tej filozofii.

Tęsknisz za zainteresowaniem mediów jakie wywoływała Saga Zmierzch?
Nie, ale odczuwam nowe rzeczy. Z jednej strony popularność zmuszała mnie do stawiania czoła presji medialnej, ale z drugiej strony czułem się bezpiecznie otrzymując profity, jakie dawała mi Saga.

Masz na myśli to, że Zmierzch dał ci bezpieczeństwo finansowe, że teraz możesz wybierać dowolny niskobudżetowy projekt?
Tak, to mam na myśli. Zmierzch określił wartość mojego wizerunku na całym świecie. Zanim zacząłem grać w romantycznych komediach, zwracałem się bardziej ku cięższym filmom.
Mogłem to (reklamę perfum) zrobić już wcześniej, ale czekałem na dobrą markę. Dwa lata temu gdy rozważałem pomysł zostania twarzą perfum, nikt tego wtedy nie robił.  Teraz wszyscy aktorzy to robią, od Brada Pitta do Matthew McConaugheya. To zabawne, że teraz my wszyscy robimy to samo.

Oryginalnie reklama (w reżyserii Romaina Gavrasa) miała opowiadać o dwóch mężczyznach i jednej kobiecie, ale to ty zmieniłeś scenariusz…
Wielu ludzi myślało, że tam będzie orgia. Kilka scen wycięliśmy, bo była tam nagość, a nie chcieliśmy, aby reklama odbierana była w zły sposób.

Jeśli zaczniesz pozwalać sobie aby widywali cie w otoczeniu modelek, wiele osób będzie oczekiwać od ciebie tego co zazwyczaj robi seksowny aktor w takich momentach…
Jest bardzo precyzyjna linia wyznaczona pomiędzy fikcją a rzeczywistością. Jeśli ludzie nie są wstanie tego odróżnić, to ja nic nie mogę zrobić żeby im to wyjaśnić.

Powiedziałeś, że stając się twarzą Diora, stałeś się dorosłym. Uważasz, że w wieku 27 lat straciłeś niewinność?
Nie wiem.  Czuje mniejsze skrepowanie. Do tej pory postrzegałem się jako nastolatek, a od kilku miesięcy czuje się bardziej dojrzale.

Czy koniec Zmierzchu i tego co go otaczało przyczyniło się do twojej dojrzałości?

Nie wiem, przez Zmierzch stałem się osobą publiczną, a moje ego musiało się zmierzyć z wieloma rzeczami. Nie lubię wzbudzać zainteresowania, albo gdy ludzie mnie przytulają i robią mi zdjęcia. Zmierzch mnie zmienił. Jednakże, przez ostatnie osiem czy dziewięć miesięcy czuje coraz bardziej wygodnie we własne skórze.

Zdjęcia z promocji oraz cytaty przypominają Jamesa Deana. Brzmią bardzo dobrze, ale i bardzo znajomo. Przypominają: – „Żyj każdego dnia tak jak by był on twoim ostatnim”
Tak właśnie żyję. Gdybym musiał jutro umrzeć, czułbym zadowolenia w związku z tym co osiągnąłem. Nie jestem bardzo ambitną osobą.

Kolejne słowa Jamesa Deana: “Szybko wybaczaj”, łatwo wybaczasz?
[Wzdycha] Jestem dobry w wybaczaniu samemu sobie.

Czy czasem musisz zapomnieć coś aby wybaczyć czy raczej jesteś generalnie zdolny do wybaczania?
Myślę, że jestem zdolny do przebaczania, bez zbędnych ceregieli. Ale w tej chwili, nie czuję potrzeby przebaczania komukolwiek. Nie ma aktualnie nic co by mnie naprawdę denerwowało.

Reklama Diora opowiada o niezależności, sexappealu mężczyzny i kobiety, tak właśnie siebie postrzegasz?
Nie wiem jak właściwie siebie postrzegam, ta percepcja zmienia się każdego dnia. Reklama przedstawia parę, która których związek był tak intensywny, że pod koniec nie byli wstanie jego utrzymać. Ale to nie jest prawdziwe…

Czy kiedykolwiek wkradałeś się na jakieś imprezy?
Na wiele, bezustannie. Nigdy nie otrzymuje zaproszeń na imprezy. Zawsze muszę się wkręcić [śmiech].

Jak walczyć z nudą?
Przez długi czas tak bardzo bałem się pokazać publicznie, że siedziałem w domu i nic nie robiłem. Doszło do punktu, w którym nie mogłem już więcej się ukrywać, więc postanowiłem to zmienić. Nigdy nie zastanawiałem się jak samemu spędzać czas, ale do siebie samego mam więcej zaufania.

Nadal piszesz i komponujesz?
Tak, ostatnio komponowałem. Próbuje napisać scenariusze do dwóch filmów. W jednym z tych filmów będę grał, o drugim nie mogę zbyt dużo powiedzieć. Lubię wymyślać role dla kobiet a potem je odgrywać.

Jak myślisz czemu tak jest?
Podejrzewam, że to z powodu kobiecych emocji, które są bardziej złożone niż męskie.

Uważasz się za idealnego mężczyznę?
[śmiech] Nie, wcale nie. Jestem bardzo bardzo daleko od tego.

Zależy ci aby dobrze sie ubrać? Definiując swój wygląd, czy ubiór jest dla ciebie ważny?
Oczywiście. Sądzę, że buty są ważne, ponieważ nawet jeśli są ładne, a nie czuje sie w nich komfortowo, to to zrujnuje cały strój. W reklamie perfum, występuję w swoich ubraniach.

Naprawdę? Myśleliśmy, że to Diora?
Wszystkie podkoszulki w reklamie były moje. Tak się zawsze dzieje, że kończy się na tym, że zawsze noszę coś własnego.

Twój image stał się bardziej elegancki, coś jak w brytyjskim stylu, jak tego dokonałeś?
Jestem kościsty i trochę maniakalny. Ciężki jest mi znaleźć ciuchy, które będą mi odpowiadać. Nie chce udawać kogoś kim nie jestem. Zły garnitur, buty lub koszula mogą zrujnować wszystko. Lubię ubierać się elegancko ale zawsze wygodnie.

Czy jest jakiś zapach, który pomaga Ci przywołać emocjonalne wspomnienia?
Tak. Zapach śniadania. Bekon, kawa, tost… przypomina mi to niedzielne poranki w rodzinnym domu. Bekon i marmite (brytyjska wersja margaryny).

Chciałbyś zagrać w filmie superbohatera?
Nie wiem, nie jestem umięśniony… Tęsknie za sześciopakiem! Nie sądzę żebym odważył się podpisać kontrakt na taki projekt. Nadal staram się dowiedzieć co chcę osiągnąć w mojej karierze jako aktor.

Powróćmy do twoich mięśni. Nie jesteś facetem, który sprzedaje samego siebie bez koszulki. Siłownie nie jest czymś co lubisz, nawet na plaży nie można ciebie zobaczyć…
Nienawidzę chodzić do siłowni. Teraz, gdy jestem starszy, może zgodzę się na taki projekt. Co do plaży, to szczerze nie lubię zdejmować koszulki. Wolałbym się upić.

Odkąd rozmawialiśmy podczas premiery Harry Pottera, stale zachowujesz tę samą pokorę. Nie zmieniłeś się przez te lata?
Nadal jestem bardzo nieśmiałym i niezwykle niestabilnym facetem. W rzeczywistości nigdy nie byłem zainteresowany, aby podążasz ścieżką egomaniaka.

kristenandrobert.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...