niedziela, 21 października 2012

WYWIAD ROBA I KRISTEN Z MAGAZYNU SFX!


"Jeśli masz dobry zespół od asekuracyjnych lin, będziesz wyglądać dobrze ..." Robert Pattinson, Edward.
"Nie ma nic silniejszego niż kobieta chroniąc swoje dziecko", Kristen Stewart, Bella.



Wywiad z Robem:Jaki był najbardziej wzruszający moment w całej serii? A co było najtrudniejsze? 

W pierwszej części, gdy Bella jest w szpitalu i mówi: "Nigdy nie zostawiaj mnie znowu", a ja mówię: "Gdzie miałbym się udać?" Nadal uważam, że to moja ulubiona scena, może dlatego, że zmyśliliśmy teksty. W każdym filmie później, to było niemożliwe. Każdy był tak wojowniczy, jak: "To musi być z książki."Najtrudniejsza? Prawdopodobnie scena narodzin - głównie dlatego, że była bardzo zabawna, a miała być poważna. Było jeszcze jedno ujęcie, w którym musiałem wygryźć z brzucha dziecko, a ja nie powinienem być w stanie płakać jako wampir, ale płaczę, bo śmiałem się do łez.
Czy przygotowałeś się inaczej do fizycznych scen w 2 części?
Kręciliśmy całą bitewną sekwencję na sam koniec i byłem w tamtym już momencie całkowicie bez formy! Ale na potrzeby scen w filmie w których się walczy nie musisz być tak wysportowanym, ponieważ to nie jest normalna walka. Jestem całkiem skoordynowany, więc dla mnie jest to łatwizna. Kiedy wymierzasz cios, musi być tak ogromny, większość ludzi, którzy boksują trzymają naprężenie, że wydaje się to fałszywe dla nich. Ale ogólnie mogę to zrobić w jednym czy dwóch ujęciach, gdzie wszyscy, którzy są fizycznie wysportowani muszą to robić 10 razy, więc to jest wspaniałe. Jedyną wkurzającą sprawą jest załoga od asekuracyjnych lin - ale jeśli masz dobry zespół od asekuracyjnych lin, wtedy będziesz wyglądał dobrze.
Więc znasz najlepszy zespół od asekuracyjnych lin, z którym możesz współpracować?
Jest tylko dwójka ludzi, którzy są w tym dobrzy. Większość ludzi myśli, że możesz zaplanować sekwencję akcji i powiedzieć, "Okej, zróbmy to na asekuracyjnych linach," ale wszyscy widzą, że jest to na linach, więc to jest nudne. Patrzysz sie na te 10 milionowe sekwencje, gdzie używają tak wiele asekuracyjnych lin i innych przyrządów, to jest nudne. To nic. Nie rozumiem tego. Tak samo jest z efektami specjalnymi: wydają na nie 20 milionów i potem wygląda to jak, "Fajnie, wygląda to jak gra video. Dobra Robota."
Za czym najbardziej będziesz tęsknił w tej serii?
To jest niesamowite, że znasz wszystkich, co jest przeciwieństwem tego co zazwyczaj ma miejsce na planie.Kiedy znasz ludzi - jest całkiem miło. Ale znowu, jedną z najwspanialszych rzeczy w graniu jest to, że możesz zostawić wszystkich za sobą !

Wywiad z Kristen:Jak inna jest Bella jako wampir?
Dla mnie Bella zawsze była emocjonalnie szczera i właśnie dlatego, była czasami niestabilna, zdesperowana i natrafiała co róż na przeszkody. Więc kiedy w końcu jest wampirem, to dobre uczucie. Fakt, że jako wampir myślisz o milionach rzeczy w ciągu minuty, nic nigdy nie będzie czymś więcej niż zwykłą decyzją. Również ona ma tą dziką, ochronną stronę osobowości -Nie ma nic silniejszego niż kobieta chroniąc swoje dziecko.Więc wszystko, czym jest jako wampir jest podawane z rzeczami, które wyróżniały ją jako człowieka. Ale ona jest tym młodym, nowym zwierzęciem. I stara się wykombinować jak używać 'narzędzi' którymi została obdarowana. To jak 12 latek dostający się do szybkiego sportowego samochodu i reagującego jak , "Whoa!"

Co z wyzwaniami z fizycznego punktu widzenia? Grałaś silniejszą siebie?
Tak, Chciałam czuć tą siłę, ale oczywiście nie mogłam. Musisz udawać pewne rzeczy. Lubię być wstanie właściwie biegać po ziemii- nie na bieżni -mieć rzeczywistą przestrzeń za sobą. Stosowaliśmy różne sposoby, aby osiągnąć siłę i szybkość. Dla mnie najlepszymi momentami były te rzeczy, które mogłam sama zrobić.

Co zrobiłaś, aby zmienić jej wygląd już jako wampira?

Cóż, Alice stroi ją po tym jak staje się wampirem, ponieważ Bella skupia uwagę na innych sprawach, jak próba kontrolowania samej siebie, aby nie rozerwać wszystkich gardeł, nawet jeśli jest to dla niej łatwizna. Ale poza Alice niedorzecznymi wyborami garderoby, wszystko jest funkcjonalne, jej ubrania są bardzo proste - i potem założy jakąś losową parę szpilek, a ty zareagujesz na to, "Co robisz? To jest dziwne.
Martwisz się tym, że ludzie zawsze będę rozmawiać z tobą o Zmierzchu, bez względu na to co będziesz robić w przyszłości?
Ludzie zawsze mówią o tym fakcie, że stałam sie super sławna dzięki Zmierzchowi, ale jeśli ludzie, którzy kochają książki mają problemy z oglądaniem mnie w innych produkcjach, jest to dla mnie ostateczny komplement. Rozumiem to. Jestem dumna ze Zmierzchu i mam nadzieję,że ludzie będą o nim mówić.

Źródło:vampiresdaily.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...