niedziela, 14 sierpnia 2011

Ashey o gotowaniu

W wywiadzie z MTV podczas gali Teen Choice Awards, Ashley mówiła o swoim przyjacielu z obsady Zmierzchu – Kellanie Lutzie, oraz o ich wspólnej pasji – gotowaniu.
Byłam bardzo podekscytowana, że miejsce, w którym zostaliśmy, znajdowało się zaraz obok Whole Foods [duży, amerykański sklep spożywczy]. Czasami ja i Kellan byliśmy aż za bardzo podekscytowani, chcieliśmy wykupić wszystko ze sklepu i gotować każdej nocy!
Niestety, Ash ma bardzo napięty harmonogram i nie zawsze może pozwolić sobie na rozwijanie tej pasji. Jednak gdy tylko może, całkowicie się jej poddaje. I to z jakimi rezultatami!
Zwykle robię dania z kurczakiem. Mieszam go ze wszystkim. Kiedyś zrobiłam nawet własne, domowe mojito [drink z limonką i miętą], co było bardzo ciekawym i fantastycznym doświadczeniem. Zrobiliśmy też zupę dyniową, której wcześniej nie przyrządzałam. Mamy swoje przepisy i po prostu je mieszamy!
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...