wtorek, 4 października 2011

Kristen Stewart: Płakałam przy nagrywaniu sceny ślubu

Kristen Stewart wyznała ostatnio, że po nagraniu sceny ślubu Edwarda i Belli, ryczała jak bóbr. Tak ją to wzruszyło?
Nie do końca. Gwiazdka powiedziała, że dzień, w którym nagrywali scenę ślubu, był jednym z najbardziej wyczerpujących, jakie spędziła na planie sagi. Aktorka powiedziała, że pod koniec nie mogła już mówić i była tak zmęczona, że nie miała na nic siły.
Ostatnia noc, kiedy kręciliśmy scenę ślubu, była wyczerpująca. To zabawne, ale Rob miał więcej enregii niż ja. Nawet myślenie o tamtym czasie mnie przeraża. W pewnym momencie po prostu zakryłam się włosami i popłakałam się. Musiałam odejść na bok na jakiś czas, bo głos odmówił mi posłuszeństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...