wtorek, 1 maja 2012

Kristen Elle UK artykuł !


see-kristen-on-the-cover_GOZ.jpg
Kristen Stewart nie jest ponura. Nie, na czas trwania naszego wywiadu, jest wycofana, niechętnie mówiąca czy pokazuje zbolały wyraz twarzy. Brak nerwów wydaje się mieć na nią wpływ, czyniąc ją na szczyt lub na skraj emocjonalnych przeżyć. Nie ukrywa się za swoimi włosami, nie patrzy tęsknie w kierunku wyjścia. W skrócie, Kristen Stewart nie jest tą osobą, którą sobie wyobrażałam.
Że Kristen nie jest wcale zaskakująca, JEST, i to bardzo zaskakująca. Ta 22 letnia kobieta, której każda fryzura, muzyczne preferencje czy ulubiona marka jest znane wszystkim, rozcięte przez miliony. Jeśli wspomni album, którego słucha , iTunes zobaczy szybki wzrost pobrań tego albumu. Kiedy tweetowaliśmy o sesji zdjęciowej w Los Angeles, #KristenELLE stało się numer jeden trendów na świecie. Intymne szczegóły jej upodobań i ruchów są uważane za własność publiczną i odpowiednio dzielone. Wszystko to oznacza, że jeśli chodzi o Kristen, możesz myśleć, że wiesz o niej wszystko co powinieneś o niej wiedzieć. Ale czy ona się tego od nas domagała?
Niektóre rzeczy wyglądają tak, jak sobie je wyobrażałeś. Dzisiaj jest ubrana dokładnie jak ‘nie-służbowa Kristen’ obrazek paparazzi, jaki kiedykolwiek widziałeś: kamizelka, bluza z kapturem, niebieskie dżinsy i jasno żółte plimsolls(para, którą nosiła jako Alison, czy Malory w „Welcome to the the Rileys”). Fizycznie jest ona ciągle rozpoznawana, ze swojej osobowości na ekranie:nie tylko skóra i kości, ale tak drobna, że wysokie krzesło wydaje się skrzatem w 5×6 ramce; długie,szampon-ogłoszenie-włosy wzięte zazwyczaj na jedną stronę; jest bardzo blada, i piegowata; z oczami tak jasnymi, że muszę przywołać się do kontroli.

Podczas dnia nie może odpocząć od paparazzi i asystentów, ale ona jest spokojna, gdy przechodzi wśród ubrań ELLE, które jej przynieśliśmy, entuzjastyczna na temat Miu Miusatin przyciętej góry i spódnicy, na naszej okładce użytkowników.

Ona jest opisywana jako osoba zaciekle prywatna z nudną regularnością, głównie dlatego, że nie chce mówić o – w porządku oni nie chcą- rozmawiać o Robercie Pattinsonie, który jest prawdopodobnie jej chłopakiem, ale kto ma pewność, ponieważ- pamiętacie?- ona nie lubi o tym rozmawiać. Ona prosto mówiła o przyczynach, nie omawiając ich, mówiąc: ‘Jestem samolubna, Jestem jak, „To moje!”‘ Ale ona również powiedziała, ‘Dajcie spokój, chłopaki, to takie oczywiste.‘ I, pomiędzy publicznymi pokazami prawie czułości, wpływu podczas premier i maleńkich ujęć z telefonów ich dwojga poza domem, patrząc niechlujnie i wyglądając młodo i pięknie, to niby nic.
Ale, wciąż, ona nie ma zamiaru o tym mówić, więc porozmawiajmy o tych rzeczach, o których wspomina się rzadziej: co sprawia, że ona czuje się, cóż, szczęśliwa?Co jest jej pasją, której w pełni się oddaje? Co ona tak naprawdę kocha? Odpowiedz tłumaczy dokładnie dlaczego ona uznaje życie nowoczesnego hollywood za warte czegoś. Ponieważ to co naprawdę, naprawdę kocha jest to jej praca. ‘To fizyczne rzeczy,’ ona powiedziała bez chwili zawahania. ‘Ja f***ing KOCHAM wszystko na temat aktorstwa. Kocham filmy, kocham co oni robią. Ja jestem po prostu napędzana przez to w życiu jak nic innego.’(Pattinson, warto zauważyć, jest pod wrażeniem dorobku Kristen jej filmografii, ‘[Ona] jest bardzo skupiona na byciu aktorką,” on powiedział. ‘Mam na myśli, tym właśnie jest…jest aktorką, gdzie po prostu nie wiem.’)
Kristen zadebiutowała w Hollywood w 2002 roku w „Panic Room”. Wciąż przywołuje pracę z Jodie Foster, przy tym filmie, jako jej jedno z najlepszych doświadczeń.‘ Byłam szczęściarą. Jodie jest niesamowicie profesjonalna, ponieważ jest fajna. Ona jest po prostu kolejnym członkiem ekipy. Uwielbiam to i to całkowicie na mnie wpływa.’ To naprawdę nie jest trudne, aby wyobrazić sobie, że to jest dokładnie taka kariera jaką chce mieć Kristen; Nie trudno również wyobrazić sobie jej osiągnięcia.Ale to jej ultra normalne tło, jak sama przyznaje motywuje jej wybory w karierze. ‘Jestem naprawdę nudna; Rzeczy o których chciałabym czytać, nie przytrafiłyby mi się. Ale to jest powód dla którego czytasz te książki i oglądasz te filmy. Ta praca jest po prostu szalona, inny krok w stronę oglądania filmu. To jest jak, ja naprawdę bym chodziła w czyimś obuwiu, mam szanse tam żyć. I chce to robić, ponieważ jestem całkiem pewna, że za każdym razem uczę się czegoś nowego. Nawet jeśli jest to nauka jak f***ing jeździć konno w Królewnie Śnieżce.’Królewna Śnieżka i Łowca jest Kristen najnowszym dziełem. I pomimo molochów Zmierzchu, ten przebój był jednym z niezwykłych wyborów : poza romansem wampira , postacie napędzane w rolach since fiction , były w bardziej jej stylu. Po pierwszej odsłonie Zmierzchu- którą podpisała, mimo niskiego budżetu, nisko oczekiwanego – ona podjęła się roli nastoletniej prostytutki w Welcome to the Rileys. W swoim dorobku ma również inną nastoletnią rolę w filmie Adventureland, czy jej wystąpienie jako młoda Joan Jett w The Runaways i wciąż jeszcze do zobaczenia, Marylou w adaptacji książki Jack Kerouac’s klasycznej On The Road (to jest pierwszy film, z którego możesz wywnioskować, że najbardziej podobała jej się praca nad tym filmem.) Możliwość przełączania się i bycia piękną, nie ochroni Kristen, więc co było w Królewnie Śnieżce, że zgodziła się włączyć księżniczkę ? ‘To film wojenny i kryzys tożsamości filmu,’ ona wyjaśnia. ‘Praktycznie, ona idzie do więzienia, kiedy ma 7 lat i wychodzi z niego, gdy ma 18 lat.Ona jest tak oszołomiona tym wszystkim, że praktycznie reaguje jak dziecko, mimo tego, że jest już kobietą. Kiedy wychodzi, ona ma za zadanie uratować ludzi, ale ona nie doświadczyła nic takiego co oni . Ona jest bardzo odizolowana. Ona ma te wszystkie uczucia i nie wiem jeszcze do tej pory, dlaczego mogę się do nich odnosić.’Niezawodność może być tylko sekretem, do tego co Kristen robi najlepiej. Wybieranie skomplikowanych, przeciwstawnych postaci, wydają się być zrozumiałe dla jej umiejętności. Nawet klasycznie porzucona przez ukochanego nastoletnia Bella przedstawia dylemat- czy jestem przygotowana, aby umrzeć za chłopaka, zabójcę, którego dopiero co poznała ?- ale Kristen sprawia, że każdy dylemat staje się realny. Welcome to the Rileys’ sex jest trudniej sprzedać, ale aktorka podjęła to z przyjemnością. ‘Myślę, że to świetnie, że zagrałam w tak wielu filmach grając młode dziewczyny, które nie byłyby w innym przypadku narażone.Wiedziałam, że oni będą, „S***, ona gra f***ing prostytutkę!” Ale myślę, że nawet teraz wszyscy prawdopodobnie patrzą w tył i mówią, „To jest f***ing fajne, że ona to zrobiła.”
Czy odpowiedzialność bycia przykładem cięży jej na ramionach? ‘Nie stosuję się do wyborów, które podejmuję,’ powiedziała. ‘Czuje, że prawdziwym przykładem do naśladowania nie jest koniecznie ktoś, kogo chcesz naśladować, tylko ktoś kogo podziwiasz. Patrzę się na charaktery czasami, które gram i myślę, „F***, Chciałabym być taka jak one.’” Jak Joan Jett? ‘Dokładnie. To wydaje mi się zrozumiałe, dlaczego inni ludzie, nie patrzą tylko na osobę, oni patrzą na mnie. Każdemu, komu zdarzyło się zapatrywać na mnie , to jest jak, „Ale ja dosłownie jestem taka jak ty. Szukam oznak, że podziwiają mnie za wybory jakich dokonuję”.’
Ale tu nie chodzi tylko o jej role. Ona sama ma pozytywny wpływ na wiele osób. Sposób w jaki ona czułaby się bardziej komfortowo niż założyć typowy Hoolywoodzki Gwiazdowski uniform, zarówno na i poza czerwony dywanem, jest warte podstępnej wiadomości. Yigal Azrouel sukienka z Converse All stars była jej wyborem na jedną z wcześniejszych premier , a dwa lata później jej sukienka na premierę Przed Świtem 1 w Londynie była od Roberto Cavalli , była drastycznie czarna, ona nie starała ukryć się chwili, gdy zmieniła szpilki na trampki.Myślę, że można podziękować jej za to, że pokazała młodym kobietom, iż to dobrze być innym.
Przytakuje, rozważając pomysł. ‘To jest dziwne, w szkole byłam rozdarta, przez to, że nie nosiłam konkretnej marki dżinsów,’powiedziała. ‘To mnie dobijało. Byłam tak bardzo zawstydzona i tak bardzo niepewna, ale wiedziałam, że nigdy nie mogłabym ich założyć. Wyglądałabym niedorzecznie.’
Kristen zaczęła aktorstwo w młodym wieku, przez to nauka w normalnej szkole była dla niej niemożliwa. Przywołałam do rozmowy komentarz o niej na temat tego, że jej nauczyciele nie akceptowali jej. Jej jasne oczy zakręciły się. ‘Kiedy powiedziałam, że dosłownie mieli mnie w nosie, miałam na myśli, że oni naprawdę nie przejmowali się mną. Miałam przesrane!’
Czy to ją martwiło, że była źle odczytywana? ‘Odciska to na tobie piętno,’ ona wzrusza ramionami. ‘Ja po prostu nie jestem. Jestem całkiem dobra w …’ Odpychaniu ludzi? ‘Tak. Pomyślałam właściwie, że kocham ludzi. Chciałabym poznać więcej ludzi.Ja nie znam nikogo.’
Cóż, nie, nikogo- chociaż to jest raczej oczywiste, że większość jej przyjaciół pochodzi z jej pracy, łączącym elementem tych wszystkich ludzi jest to, że oni ją inspirują w jakiś określony sposób; talent jest czymś co ją nakręca. Rupert Sanders ,reżyser Królewny Śnieżki i Łowcy, dla przykładu, zdobył jej przychylność ponieważ, ‘Biorąc pod uwagę to jak młody on jest i świeży, on jest jak f***ing niesamowity, że on już ma takie jaja.’ I jest jej również nowy przyjaciel modowy, Balenciaga’s Nicholas Ghesquiere (który wydaje się, że wie jak kolekcjonować wokół siebie fajne kobiety; wliczając Charlotte Gainsbourg, Irina Lazareanu, Jennifer Connelly i Francoise Hardy jako jego muzy wraz z Kristen). Ona chce wyjaśnić, że jest coś więcej między nimi niż tylko opłacony- twarz-nowego zapachu- przyjaźń.. ‘Ja nie musiałam pojechać do Paryża [w celu Balenciaga pokazu]. Ja naprawdę kocham Nicholas,‘powiedziała. ‘Jesteśmy kumplami teraz. Uwielbiam przebywać w jego towarzystwie.’
Kristen musiała usiąść w pierwszym rzędzie nie tylko na pokazie Balenciaga, ale również Burberry i Mulberry, chociaż moda to świat, ona ostrożnie wybiera co i jak założyć. ‘to sprawia podekscytowanie u mnie, ponieważ jak mało ja muszę przy tym robić,’ powiedziała, entuzjastycznie na temat ‘niewiarygodne’ Balenciaga archive Ghesquiere pokazał jej podczas jej ostatniej wizyty.Jej naturalny styl nie jest eksperymentalny’, ona przyznaje. ‘Ja nosze każde funkcjonalne ubrania. Kiedy jestem w Londynie czuje się tak ubrana w dół i młodo i kalifornijsku. Nawet jeśli próbuje wyglądać dobrze, kiedy wychodzę na kolacje, ja po prostu nie mam tej rzeczy. Ja mogłabym nigdy nie nosić skarpetek i być jak , „F***, jest przerażająco zimno;co ja najlepszego wyprawiam ?”‘
To nie jest tak, że ona jest zmuszona do tych strojów na czerwony dywan. ‘Wiem, że wiele ludzi, którzy są w stanie wziąć życie w swoje ręce, ludzie którzy są całkiem eleganccy cały czas. Dla mnie to jest jak, mam wyznaczony czas i miejsce- kocham to robić, ale to stało się całkiem sporą częścią mojego życia.’ Część niej jak ELLE Style Awards w 2010, kiedy założyła Pucci sukienkę z żakietem LA label 1020 by Nicole. Ona pracuje ze stylistą podczas tras promocyjnych, ale można powiedzieć, że jest ona niesamowicie wybredna. Wiem, że jak tylko założę coś na siebie, ” Ok, mogę to założyć”.
W pewnym sensie w przyszłości zobaczymy Kristen jako reżyser. ‘Chcę reżyserować filmy. Czasami myślę, ” Boże, chce to robić, chcę to zrobić w następnej kolejności.” Ale kiedy pracuje z kimś, kto jest wspaniały, przez to co robi, ja myślę, „Nie jestem tam jeszcze.”‘ Zapytałam się jej czy nie chce na chwilę uciec, ale, mimo uznania, przerwa byłaby dobrym pomysłem, jednak ona to odrzuca.
Czy jest coś oprócz emocji nowej pracy, co ją interesuje, pociąga? Kiedy ona jest naprawdę szczęśliwa, zapytałam ? ‘W moim samochodzie z prawdziwymi przyjaciółmi- Lubię prowadzić i kocham być w LA, to zawsze przywołuje uczucia jak, „Ahhhhh.” Więc powiem, że jeśli odpowiednia piosenka będzie leciała przez okno, to jest wspaniałe uczucie. Być po prostu podekscytowaną poruszaniem się, być jak, „Oto jesteśmy”.’
Ostatnie pytanie, obiecuje, jako to spotkanie jest relaksujące: Jak byś opisała samą siebie?
‘Nie wiem,’ powiedziała. ‘Miałam zamiar powiedzieć, że naprawdę lubię to co robię. Ja naprawdę kocham to co robię. Myślę, że najbardziej interesującą częścią mnie, dosłownie, jest to co ja robię.’
Królewna Śnieżka i Łowca ma swoją premierę 1 czerwca!

Źródło:vampiresdaily.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...