wtorek, 1 maja 2012

Kristen Stewart potwierdza: „Nie mam przyjaciół”!


Kristen Stewart Nickelodeon's 25th Kids' Choice Awards.USC's Galen Center, Los Angeles, CA.March 31, 2012.
Jak donosi eska.pl Kristen „Nie mam przyjaciół”. Gwiazda Sagi Zmierzch udzieliła obszernego wywiadu magazynowi Elle. Kristen Stewart zdradziła w nim, że odkąd odniosła sukces jest bardzo samotna. „Odpycham ludzi”- mówi. Mimo, że jest w szczęśliwym związku z Robertem Pattinsonem, Kristen Stewart przyznaje, że czasem jest samotna. Gwiazda zdradziła brytyjskiemu magazynowi Elle, że wydaje jej się, iż ma tendencje do odpychania ludzi. „To dla mnie bardzo smutne, ale nie umiem inaczej. Nie chodzi nawet o to, że nie lubię ludzi – ja ich w gruncie rzeczy uwielbiam. Nie mam znajomych,a chciałabym mieć wielu” – przyznała aktorka. Szkoda, że mówi to dwudziestokilkuletnia dziewczyna.

Źródło:vampiresdaily.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...