wtorek, 31 lipca 2012

Jak Mackenzie skradła serca fanów?


Laura ma kolumnę w Movies.com. Tym razem postanowiła napisać o Mackenzie Foy i o tym jak urocza ona była podczas spotkania w Hali H.
Jedną z wyjątkowych rzeczy w Foy jest jej zadziwiające podobieństwo do Roba i Kristen. W sadze w której wygląd jest ważnym czynnikiem sukcesu. W zeszłorocznym wywiadzie z Billem Condonem, mówił on o podobieństwie i o tym jak jest szczęśliwy, iż Mackenzie nie tylko wygląda tak jak oni, ale również jej umiejętności aktorskie są godne podziwu. “Mackenzie Foy była idealna; wow to właśnie ona, tylko to myślałem podczas przesłuchania. Wygląda jak ich córka, a czystość i jakość jaką posiada jest zadziwiająca. To była wielka ulga, ponieważ trudno było wyobrazić sobie Renesmee, rozumiesz? Była idealna, musiałem wszystkim ją pokazać, a oni jednym głosem przyznali mi rację.” Fani również zaakceptowali wybór Condona. Za każdym razem, kiedy mówiła, było słychać publiczność, która wzdychała adorując.Wystarczy jeszcze dodać rozkoszność Mackenzie. Podczas Comic Conu byłam w pokoju do wywiadów, czekając na moją kolej, aby przeprowadzić wywiad z kilkoma aktorami, kiedy zauważyłam Mackenzie wyciągającą coś z szafy po kryjomu, po czym schowała tą rzecz za plecy. Natychmiast zaczęłam się zastanawiać co to może być? Strasznie wychodziło jej to ukrywanie, chociaż z drugiej strony pomyślałam, że pewnie na to stać tylko 11 letnią dziewczynkę. Cóż, jakąś minutę później wszystko było jasne. Kiedy powiedziała jednej osobie z obsługi, “Przepraszam, ale chciałabym dać coś panu Jacksonowi”. Wyjęła zza pleców zabawkę i dała ją Jacksonowi Rathbone dla jego nowo narodzonego syna, który na tamten czas miał jeden tydzień. Żadne kamery nie skupiały na niej uwagi. Nie miała pojęcia, że właśnie za chwilę zacznę wywiad. Ona jest po prostu świetnym dzieciakiem, które poruszyło nawet Jacksona.

Źródło:vampiresdaily.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...