środa, 4 lipca 2012

WYWIAD ROBERTA DLA WELT ONLINE


Berlin. Aktor, Robert Pattinson wcześniej trzymał się na dystans, z powodu wątpliwości do ambitnych ról.

Zaangażowałem się już w wiele projektów. W zeszłym roku nie przeszłoby mi to przez myśl, że jestem do nich wystarczająco dobry, jako aktor.
Jednym z momentów przełomowych w jego karierze był dramat “Cosmopolis”, który walczył o Złotą Palmę na tegorocznym Festiwalu w Cannes.
Jeśli jako aktor, byłeś zaproszony na Festiwal w Cannes, postrzegasz swoją osobę przez całkowicie inny pryzmat. Może uda mi się wystąpić w naprawdę dobrych filmach.
Po nagich scenach w dramacie ‘Bel Ami’, Pattinson musiał je powtórzyć w kolejnym swoim projekcie, ‘Cosmopolis’ reżyserii Davida Cronenberga.
Zawsze krępuję się przed takimi ujęciami, bo jestem Brytyjczykiem. Wszyscy inni czują się komfortowo w swoich ciałach podczas nagich scen. Jestem jedyny, który zawsze wpada w panikę. Zaufanie do reżysera może sprawić, że przychodzi to trochę łatwiej. Jeśli tworzysz film, którego nie poczułeś i nie polubiłeś, możesz poczuć się trochę jak prostytutka.

Źródło: zmierzch.ocom.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...