Lionsgate razem z Facebookiem, organizacją Women In Film, platformą crowdsourcingową Tongal i autorką serii "Saga Zmierzch" Stephenie Meyer stworzą kampanię w mediach społecznościowych, która ma za zadanie stworzenie serii filmów krótkometrażowych zrealizowanych przez aspirujące kobiety-filmowców.
Saga Zmierzch" zakończyła się na ekranach kin oraz w wersji literackiej. Od miesięcy w sieci krążyły plotki na temat tego, jak Lionsgate będzie chciało kontynuować życie dochodowej marki.
Kampania nosi nazwę "The Storytellers - New Creative Voices of The Twilight Saga". W jej ramach zostaną stworzone filmy krótkometrażowe osadzone w uniwersum "Sagi Zmierzch". Pomocą merytoryczną ma być encyklopedia Meyer pt. "The Twilight Saga: Official Illustrated Guide".
W ramach kampanii organizatorzy wybiorą pięć młodych kobiet-filmowców, które staną za kamerą aktorskich filmów krótkometrażowych. Zostaną one zrealizowane przy współpracy z grupą doradców, którzy dokonają wyboru tychże kobiet, i zadebiutują na Facebooku w przyszłym roku. W grupie tej są: Stephenie Meyer, Kristen Stewart, Kate Winslet, Octavia Spencer, Jennifer Lee (reżyser hitu "Kraina lodu"), Catherine Hardwicke (reżyser "Zmierzchu"), Julie Bowen ("Defiance") oraz Cathy Schulman z organizacji Women In Film.
Potem fani z tych pięciu krótkometrażówek wybiorą jedną, która zdobędzie główną nagrodę pieniężną oraz szansę na karierę w Hollywood.
Na razie nie ogłoszono dokładnej daty rozpoczęcia akcji.
źródło
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz